Hejsan tjejer
Håller tummarna för frejan idag!
BS: kul med en kisse till!
Nenne: Vill ni bara ha raskatter eller kan ni inte köpa en "bondis" redan nu som sällskap till nancy?
Cicci: Åhhhh gumman jag menade inget illa, kändes som du tog lite illa vid dig angående hela sjukskrivningsköret.
jag hade verkligen missuppfattat det hela totalt och trodde att du blev sjukskriven för att livmoderhalsen var kortare och mjukare och detta innebar att det som med victor var en risk att du skulle föda tidigare.
Jag hade verkligen uppdfattat det som så att det var just det som var grejen, att det var risk att även den här bebisen skulle komma för tidiigt. Och att föda för tidigt är ju faktiskt en riskt.
men då hade jag återigen missuppfattat det hela. Det fanns alltså ingen risk för för tidig födsel utan enbart obehag? för dig.
Sossy gumman.
fast jag menade ju inget illa om det HADE varit en risk för bebisen ändå, bara så att du vet!
men men
angående sjukskrivningar så blev jag haltidssjukskriven fram till den 5/6 sen får vi se vad som händer.
Men jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska vara sjukskriven eller ej. ...
helt KLART att man tar det lugnt på olika sätt.
I mitt fall är ju värk och ont orsaken till sjukskrvning och då är det ju VILA som är ordinationen. just för att slippa det onda, det finns ju inga andra risker elelr obehag.
Nåja
AM: blev precis som sweetan jätte rörd av ditt inlägg igår. Det var så rakt och ärligt och från jhärtat.
Jag kan verkligen relatera till det du skriver. Känner PRECIS som du gör.
Är detta verkligen sista gången jag får uppleva hela mirkalet med graviditet, förlossning och bebis?
och precis som kokos så känner jag nästan panik över att borren växer så fort. Jg vill ibland spola tillbaka tiden bara för det gått så fort och jag inte hängt med.
jag har verkligen panik över det här. För faktumet är ju att jag inte egentligen vill ha tre barn, jag vill ju bara få vara gravid igen....
till och med jakten på pluss känns som nåt jag vill uppleva igen.. vilket är SJUKT eftersom den jakten bara fått mig att må dåligt egentligen.