AM, ja något måste göras, det är förvånande att man ger sig på en tvåa när man vet hur den ska ut på slutet! Men är inte så sugen på att bli uppskuren heller, det låter läskigt det med.
Jag har mina Lergigan-tabletter från sist i handväskan så vid första tecknet på att illamåendet tar i på allvar så börjar jag ta dem. Än så länge är det bara riktigt illa om jag inte får mat så fort jag börjar känna mig hungrig.
Scilla ska jag komma ihåg, det var fint. Lilja är också fint men det har maken sagt nej till just på grund av filmen. Själv har jag inte sett den och kommer inte att göra det så mig stör det inte. Och så har vi Hanna efter min mormor. Vi hade Vera efter makens farmor men nu har det helt plötsligt blivt upptaget i släkten av en liten nyföding så nu kan det högst bli ett andranamn.
Killnamn har jag upptäckt är samma som jag funderar på att kalla nya kissen!!! Rasmus hade vi ju på vår lista sist men sedan fick vi ju en katt som hette det, i och för sig hette han redan det när vi fick honom. Kvar på listan nu är om jag minns rätt Albin efter min farfar, Hampus och Casper. Hm, det var en tunn lista.