Livets stora och små frågor
Jösses, fick med två nästan identiska inlägg. Läs variant 2 där står det ett par meningar till.
Jösses, fick med två nästan identiska inlägg. Läs variant 2 där står det ett par meningar till.
Snaily - usch för begraviningar. Styrkekram!
Oj, ska man tänka på sånt ... säger kaninen som pökar för fullt varje månad oavsett datum.
nenne - KÖR PÅ! För oss trögisar så gör ju inte en pökmånad mer eller mindre någon skillnad . Sen är det näst intill störtomöjligt att få till en IVF i augusti... så det är bara att invänta de långa dagisköerna!
Ja fast nu är du inte som jag för jag står ju i startgropen till ivf och jag kan liksom inte avbryta nu och hävda att det passar inte med dagis...
nenne - vad då kan du inte?
BS - du glömde ett PLUS! Fast å andra sidan vi skulle ju glömma det ...hmmmmm, hmmmm, hmmm...
Just nu känns ett extra halvår hemma med barn som rena rama paradiset ... fast jag återkommer om 4 år då vi har fått hem ungen från Korea så får vi se om jag tycker detsamma.
Och nenne, vad hade du på hjärtat?!!
Och här kom alla bittra xxx på en gång! Shit, har glömt bort vad vår klubb heter ...barnlösa xxx??!!
BS - fira i Budapest och var glad över miraklet! För att få till ett barn är ta mig f'n ett mirakel.