Hejsan tjejer!!!!!!!!!!
Vi har varit bortresta halva sommaren, kom tillbaka till sthlm för en vecka sedan, och har haft en del att pyssla med.
Det blev inte Kroatien, det var 14 grader och regn där nere och strålande fint i Sverige, så vi stannade kvar i Blekinge o sen var vi i Kullavik/Frillesås och på Marstrand/Göteborg en sväng, han även med Helsingborg...
Vi reser iväg i höst med barnen till sol i stället.
Lillsnorpan är 2 månader i dag. Ca 58 cm lång och ca 5400 gram nu. Hon har blivit en stor tjej.
Vet fortfarande inte vad hon ska heta. Har varit inne på Louise de senaste dagarna o innan dess för Emelie, det är dem vi väljer mellan, o jag har fårr fria händer, min man orkar inte med längre, säger han ngt så säger jag vänta vänta vi kanske ska fundera lite till ändå... så han låter mig ta det jag vill och det går inte så bra för mig. Jag har iofs alltid haft svårt att bestämma mig! När det gäller allt!
HJÄLP!
Har träffat Vänner och mailat med Muggles, så jag vet att det har varit en plusvåg här inne, vilket är såååååååååååå underbart!
Jag måste ha ett barn till, det är verkligen fantastiskt och jag kan inte påstå att det är så jobbigt med 2 barn alls!
Med lite planering och fasta rutiner funkar det ju strålande!
Har även hört av kokosen som nog är på västkusten nu och Frullis som är på landet... BS har jag messat med och hon är ju på Öland!
HEJ HEJ
Ni får ursäkta - men jag har inte läst så mycket försökte titta in från mamma o pappa men det var då ni skrev som bäst och det var massor att läsa, och det fanns inte tid att skriva.
har läst sista sidan och ser att Ore undrade vad jag var, det var ju passande att jag tittade in idag då tjejen. Hoppas du mår bra vännen, och likaså plutten i magen!
Piggis, ja det kan ha varit oss du såg. Maken var ut vid lunchtid med Victor o bilen och gjorde ärenden, sen åkte vi iväg vi 14.30 till vänner och fastnade i alla jä-la ombyggnader som de kör med i strhlm under sommaren.
Vi har inte en blå utan mer grön bil, men den kan ju växlar i färg pga solen i bland. Märket på bilen börjar på P, så var det en sådan kan det absolut varit vi....
nu kommer Victor och vill att vi ska se på Pingu för 1000000 e gången
KRAMAR