Ny tråd för alla julibrudar!
Hej!
Får man hoppa in här. Vi gifter oss 18 juli. Har skummat igenom förra tråden lite snabbt.
Hej!
Får man hoppa in här. Vi gifter oss 18 juli. Har skummat igenom förra tråden lite snabbt.
så många vi blev 18 juli
För oss är det väldigt många som inte svarar men vi har två veckor kvar
Klänningen har jag klar sedan i mars. Men den ska sys upp lite men jag vill vänta med det för man vet inte om man kommer gå upp eller ner i vikt. Hur långt innan tycker ni man behöver göra det?
Föresten, vad morgonpigga folk var idag
Vi har inte heller kommit så långt men det går långsamt framåt iaf. När man läser hur långt en del av er kommit så känns det som att vi har jättemycket kvar!
Fin ring
Vad kostade ringen? Jag ser inga priser.
Grattis kajsalisan!
Idag är det två månader kvar tills vi gifter oss... Ska göra provuppsättning imorgon. I fredags hade vi osa men alla har inte hört av sig än... Så nu får man kontakta dem. Vi ska träffa vår vigselförättare på onsdag och möte med värdarna på torsdag. Har fortfarande inga som kan servera men det löser sig Har smycken och ring kvar att skaffa + tusen saker till...
efter vårat osa gick ut hade vi typ 18 som inte hade svarat... så då fick mina föräldrar börja ringa runt... det är fortfarande (2 veckor efter osa) några som inte hört av sig...
vi har oxå problem med folk till serveringen men har åtminstone fått ett ja idag, tror det kommer att lösa sig
Oj vad långt alla kommit... Jag har beställt ring idag... läskigt! Har inte ens börjat titta på blommor...
Nu är det en dryg månad kvar. Vi har kvar att fixa blommor och dukning och så massa småsaker. Funderar på det här med dukar, finns det någonstans att hyra? Vill inte köpa massa dyra dukar som vi inte kommer använda sen. Pappersdukar känns lite för simpelt. Finns det någon finare pappersdukssort?
Tack för duktips! Ska kolla på ikea både när det gäller dukar och lakan
Jag har haft provsminkning och det blev bra. Så har jag hittat en bra florist så det känns kul Verkar även som att vi har fått tag i serveringspersonal.
Det som jag har lite panik för är klänningen, fick den insydd men vet inte om jag måste sy ut den för det känns så jobbigt att andas i den...
Sen har jag lite skopanik, har köpt två par, ett par fina men de glappar lite, och ett par sköna men de är inte så fina till klänningen.
Sen har vi det här med tårta. Vet någon om man kan hyra en kyltransport någonstans? Vi ska få våran tårta fraktad i en timme i bil
Dukningen är inte påbörjad än och så massa småsaker kvar....