Inlägg från: ossamartin |Visa alla inlägg
  • ossamartin

Ny tråd för alla julibrudar!

Hej,
    Vi gifter oss 11 juli. Vi ska bara ha bubblor som vi delar ut. Sedan är det säkert några gäster som tar med sig eget ris. De kan ju kasta det om de vill.

På lördag ska vi ta vår första danslektion Spännande.

• ossamartin

Kulijuli:
    Åh vad härligt en till som behöver mammaklänning
    Jag har tur och får min sydd av svärmor. Så kan jag få den precis som jag vill. Tyckte inte jag hittat så många alternativ.

Vad jobbigt med lokalen. Har ni blivit lovade detta så får de lösa det. Tillgång dagen innan är ett måste.

• ossamartin

Vi har valt en låt som inte egentligen är någon vals. Men som kommer bli superfin i alla fall. Och kanske går det att dansa vals till den. Får se vad dansläraren säger.
    Men en tanke bara är inte brudvalsen tänkt som starten på dansen. Alltså det som inleder dansandet??

Kulijuli: det är otoligt skönt att ha den hjälpen.Vi provad eut en modell med ett påslakan Spännade att se den färdiga sedan.

• ossamartin

Kulijuli: Ja det är ju ett smart resonemang!! Fast vi ska ju ha liveband bara så vi får väl sparka igång dansen!! Eller ja rulla igång kanske passar bäst

• ossamartin

Jag hade tagit dansen innan tårtan. Och avec och kaffe kommer tillsamman och samtidigt som tårtan. Så är det rätta för mig i alla fall

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!