Ny tråd för alla julibrudar!
Här kommer ännu en juli-brud. Vi vigs den 11/7. Så det börjar närma sig nu.
Vi hade osa den 19/4 och det är i nuläget 4 par osm inte lämnat svar. De har fått dispans av lite olika anledningar, men vi tror inte att det kommer att komma. Så vi blir 55 vuxna och ca 20 barn. hihi Och vi har ordnat barnvakter så att det blir lite ordning på torpet iallafall.
Min brudklänninga är inlämnad för insömnad. Jag har gått ner 7,5 kg sedan jag köpte den i höstas så det var ett måste. I måndags var jag och provade ut linser och köpte underkläderna. Och brudskor köpte jag på stället som ska sy in klänningen.
Idag ska jag ringa till frisören och prata med henne samt boka in en provuppsättning, ringa make up-stället och boka in en provmake up och ringa sömmerskan för en ny passning med de nya underkläderna på. Undrar om jag hinner allt medans två av tre barn är på förskolan? *funderar*
Sambon ska prova ut sina kläder på söndag och efter det så är det mesta klart. Visst pyssel, men det fipplar jag sååå gärna med. Menyn är klar; buffé med förrätt och bröllopstårtan som efterrätt. Vi har en kille som ska laga maten. Lokalen är bokad och inspekterad. Kort sagt, det känns som det är lugnt.