Inlägg från: Tehya |Visa alla inlägg
  • Tehya

Ny tråd för alla julibrudar!

Hej tjejer,

nu tänkte jag hoppa in här igen. Var inne för ett tag sedan men har haft mkt att göra. Nu är allt färdigt och hade möhippan igår! Det var kanonkul!!

Är så himla trött men nerverna gör sig påminda. Det är bara 12 dagar kvar. Hej och hå...jag kommer att se ut som en zombie när jag ska fram till altaret.

Det är en sak som gör mig lite ledsen. När jag pratade med kantorn om musik så kändes hon tvär och stressad. Det kändes inte bra. Vi bestämde Wagner - Bridal chorus som ingångsmusik men är inte riktigt nöjd. Vad tycker ni om Mendelssons Wedding march?

Jag skulle behöva er smakråd.

• Tehya
    petjen skrev 2009-06-28 21:33:04 följande:
    Hej hej!!Vi gigter oss den 4.e nu på Lördag..hjälp det närmar sig. Har en del att fixa i veckan, måste göra klart alla placeringskort och placeringslistan!! Ska träffa prästen på tisdag och hämta klänningen i degerfors på onsdag. Där ska även barnen och min blivande man hämta sina kläder. Tur att vi fick låna fin skor till barnen. De är bara 3 och 1 år, känndes så onödigt att köpa!
    Börjar det kännas pirrigt? Vi ska också gifta oss nu på lördag! Har nu fått ngn slags blåsa på tanköttet, typiskt!
  • Tehya

Kajsalisan: Oj, inte kul! Jag fick reda på att min gudson hade halsfluss och jag fick en puss av honom på munnen utan att veta. Grrr! Inte nog med det så kommer mensen snart också. Nåja, det blir ändå bra! Kan tyvärr ingen kur annat än att försök att vila så mycket det bara går.

Vad tror ni om vädret på lördag? Jag hoppas att värmen skruvas ner en aning..annars blir det jobbigt att gå runt med klänningen. Får väl annars anställa en personlig fjäderviftare.

Annfis: Vad roligt det är att inte veta vad och när det ska hända!

• Tehya

Bad news brudar: Det ser ut att bli regn på lördag.

• Tehya
    Kajsalisan skrev 2009-07-04 03:48:25 följande:
    Faan att man inte kan sova ikväll då.. Ska ju bara vara vaken Heeeela dagen imorgon. Kommer ha vackert mörka cirklar under ögonen lagom till vigseln.. :( Några tips på att kunna sova. OBS! Får ej dricka alkohol..
    Hade samma problem som dig, kunde inte sova. Hjärtat dunkade i 180 kändes det som. Tvingade mig själv att andas djupt och tänka mig bort till ngn fin strand. Nu är jag lagom trött....lär slockna innan 21.00. Nåväl hörni, idag ska det festas!!! Lycka till nu alla som gifter sig idag!!
Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!