Inlägg från: Chrisse och Jonas |Visa alla inlägg
  • Chrisse och Jonas

Ny tråd för alla julibrudar!

11 Juli brud här.. får lite ångest när jag läser hur långt alla har kommit.. känner att vi inte har det.. i och för sig är mycket viktigt avklarat, men endå mycket kvar..

• Chrisse och Jonas

Jaa du, det som hänger över mig är att vi inte skickat ut våra inbjudningkort än.. ja gaspa på ni.. hahah.. det har blivit missförstånd på två håll.. så det är som det är.. men vi spred datumen redan i typ feb, så det är bara ett par stycken som inte vet. Sen blir det ju kort osa datum, har satt 5 juni.. men antingen kan man ju eller inte.. nu får vi iväg dem i dagarna så kan jag andas ut och sätta fart med resten.. fest och vigsel program tar ju lite tid men har börjat spåna på festprogramet redan.. bordsplacering och de lapparna ska också göras och musik att dansa till..och.. och.. känns som mycket..gillar inte sånt där "nu är det bara fem veckor kvar" gulp känner jag..men visst ska det blir sååå kul..

Plummis83 skrev 2009-04-29 11:31:39 följande:
    Vad har ni kvar då??Chrisse och Jonas skrev 2009-04-29 10:43:03 följande:
  • Chrisse och Jonas

Så sant så sant.. men mina tärnor som har hjälpt mig en hel del har så mycket på gång i sina liv just nu.. som bygga om huset och sånt.. så jag vill inte lägga för mycket på dem..men jag bollar mycket ideér med dem..sen när det gäller vissa saker vill jag göra det själv..men jag får sätta mig ner och kolla om det är något jag kan be om hjälp med..för du har rätt.. det är skönt när man kan släppa vissa saker.

DanKat skrev 2009-04-30 10:59:08 följande:
    Chrisse och Jonas skrev 2009-04-30 10:41:21 följande:
    Bara ett tips: fundera på hur mycket ni kan delegera till andra T.ex. så har min fästmans föräldrar lovat att fixa innehållet i våra festhäften och musiken har vi frågat en kompis om, såna saker kände vi att vi inte behöver ha full kontroll över själva Och det är otroligt skönt när man helt kan släppa åtminstone några saker
  • Chrisse och Jonas

Vi hade tänkt förbeställa just för att underlätta men sortimentet är så himla begränsat då.. lite synd.

20090725 skrev 2009-06-10 10:53:29 följande:
    såg att du skulle till tyskland på lördag!om ni skall till calles??Om ni skall det så FÖRBESTÄLL allt, eller ialalfall det mesta!jag å en kompis va nere för två årsen veckan innan midsommar, och från att vi hade beställt det i kassan tills de lämnade ut det på baksidan såp tog det nästan 6 timmar!!! medans de som förbeställt fick det på 30min!!!åk så att ni e där när det öppnar,parkera på baksida, gå direkt till kassan, å betala era förbeställda varor, å hämta ut dem, gå sedan in i butiken å handla de ni inte har beställt!!ett litet tips bara, så det kansk underlättar för er!jag har ALDRIG sett så mycket folk på ett å samma ställe det va total kaos!!lycka till"
  • Chrisse och Jonas

Igår sydde jag alla våra festprogram.. var lite pilligt men det blev jättebra.. såå skönt att ha det gjort.

• Chrisse och Jonas

Vi använde bröllopstorgets och så skrev vi namn.. sen färgade vi borden i photoshop så det passade efter vårt färgtema.. blev jättebra.

johanna anders skrev 2009-07-03 10:45:22 följande:

Tjejer, hur har ni lagt in bordsplacerings kartan i festhäftet? Har ni numrerat eller skrivit namnen på gästerna på kartan? har ni gjort egen bild eller tagit bröllopstorgets bordsplaceringsverktyg??
  • Chrisse och Jonas

Tack.. det hoppas vi med ,men det känns jättebra alltihop.. ni hade ju verkligen dekorerat fint. ja.. det var jättekul att vi sprang på er där.. hihi.. ser fram emot att se fler av era bilder.

Plummis83 skrev 2009-07-06 09:27:40 följande:
    Ja, så var man gift! Vilken underbar, rolig och magisk dag vi fick!! Så jätte nöjda och lyckliga idag!!Bilder kommer inom kort, väntar på flera. Har fått från 3 kameror nu och det är sammanlagt 800 bilder ungefär men då är det även från de andra dagarnas festligheter (tors-sön)Chrisse: Jag hoppas ni kommer bli lika nöjda med lokalen som vi!! Var roligt att träffa er i söndags där.
  • Chrisse och Jonas

Ja jösses.. bara två dagar kvar.. hur gick det till?.. Jag är också lite nervös för att man ska glömma något.. och lite nu också för att man ska hinna med allt..

johanna anders skrev 2009-07-09 10:14:44 följande:

Ok 11/7 tjejern. Nu är det snart vår tur!! Någon mer som börjar bli riktigt riktigt nervös!! jag är mest nervös för att man har glömt någon superviktigt och är lite orolig över vädret som ser dystert ut till helgen =(
Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!