Ny tråd för alla julibrudar!
11 Juli brud här.. får lite ångest när jag läser hur långt alla har kommit.. känner att vi inte har det.. i och för sig är mycket viktigt avklarat, men endå mycket kvar..
11 Juli brud här.. får lite ångest när jag läser hur långt alla har kommit.. känner att vi inte har det.. i och för sig är mycket viktigt avklarat, men endå mycket kvar..
Jaa du, det som hänger över mig är att vi inte skickat ut våra inbjudningkort än.. ja gaspa på ni.. hahah.. det har blivit missförstånd på två håll.. så det är som det är.. men vi spred datumen redan i typ feb, så det är bara ett par stycken som inte vet. Sen blir det ju kort osa datum, har satt 5 juni.. men antingen kan man ju eller inte.. nu får vi iväg dem i dagarna så kan jag andas ut och sätta fart med resten.. fest och vigsel program tar ju lite tid men har börjat spåna på festprogramet redan.. bordsplacering och de lapparna ska också göras och musik att dansa till..och.. och.. känns som mycket..gillar inte sånt där "nu är det bara fem veckor kvar" gulp känner jag..men visst ska det blir sååå kul..
Så sant så sant.. men mina tärnor som har hjälpt mig en hel del har så mycket på gång i sina liv just nu.. som bygga om huset och sånt.. så jag vill inte lägga för mycket på dem..men jag bollar mycket ideér med dem..sen när det gäller vissa saker vill jag göra det själv..men jag får sätta mig ner och kolla om det är något jag kan be om hjälp med..för du har rätt.. det är skönt när man kan släppa vissa saker.
Vi hade tänkt förbeställa just för att underlätta men sortimentet är så himla begränsat då.. lite synd.
Igår sydde jag alla våra festprogram.. var lite pilligt men det blev jättebra.. såå skönt att ha det gjort.
Vi använde bröllopstorgets och så skrev vi namn.. sen färgade vi borden i photoshop så det passade efter vårt färgtema.. blev jättebra.
johanna anders skrev 2009-07-03 10:45:22 följande:
Tack.. det hoppas vi med ,men det känns jättebra alltihop.. ni hade ju verkligen dekorerat fint. ja.. det var jättekul att vi sprang på er där.. hihi.. ser fram emot att se fler av era bilder.
Ja jösses.. bara två dagar kvar.. hur gick det till?.. Jag är också lite nervös för att man ska glömma något.. och lite nu också för att man ska hinna med allt..
johanna anders skrev 2009-07-09 10:14:44 följande: