Inlägg från: Plummis83 |Visa alla inlägg
  • Plummis83

Ny tråd för alla julibrudar!

Tack för länken DanKat

Vi har det mesta klart, är mest bara en himla massa pyssel kvar som festprogram, bordsplacering osv... OSA 18 maj så snart kan vi börja pilla på bordsplaceringen oxå *jippie*

Hinderprövningen och namnbyte har vi skickat in och fått tillbaka!

• Plummis83

3 är vi, är också 4 juli brud!!

Kajsalisan skrev 2009-04-28 22:35:57 följande:
    Göttans Fjällbruttan, då är vi i alla fall två bland alla dessa 18/7-brudar =))) Då får vi lära dessa allt vi kan för vi hinner ju vara fruar i två veckor innan de andra gifter sig..
  • Plummis83

Samma här, nästan hela min sida har svarat - är några resp som har svårt att bestämma sig tydligen! Å sen är det kanske hälften på hans sida som svarat hittills!

Mia1972 skrev 2009-04-28 23:15:58 följande:
    Det är MIN släkt som har svartat och endast några få från m2b´s sida. Men dom har ju ett tag på sig fortfarande.
  • Plummis83

Vad har ni kvar då??

Chrisse och Jonas skrev 2009-04-29 10:43:03 följande:

11 Juli brud här.. får lite ångest när jag läser hur långt alla har kommit.. känner att vi inte har det.. i och för sig är mycket viktigt avklarat, men endå mycket kvar..
  • Plummis83

Oj, då innebär det att det bara är 9 veckor kvar innan vi gifter oss! Har inte vågat på att räkna ner än.

Vi ska beställa våra ringar snart, ska ha schalins europa turin! Är ingen tjej som är så mkt för pärlor, diamanter osv så tar en med mönster i istället och som passar till förlovningsringen som är Schalins romans!

ElevenSeven skrev 2009-04-29 21:07:09 följande:
    Hoppar in hos Er!Vi gifter oss den 11 juli, bara tio veckor kvar...Sista anmälningsdagen den 1 maj, inte så många kvar hoppas jag.Tror det eller ej, en som anmälde sig på fyllan! Hur kan man???
  • Plummis83

Jag och min m2b satt igår och funderade på vad vi har kvar att göra!
    Detta kom vi fram till:

*Beställa ringarna (vet vilka vi ska ha så ska beställa vilken dag som helst)
    *Köpa cake topper (har en favorit men ska kolla upp det lite mer ifall vi kan hitta nån som är billigare)
    *Festprogrammet (har vi börjat med)
    *Bordsplaceringen (Osa är 18 maj så efter det blir det att pilla med det)

Sen har jag själv att fixa:
    *Provuppsättning och makeup (bokad 16 juni)
    *Fixa naglarna (har första bokningen 19 maj)
    *Ordna med blommor (både buketterna och till festlokalen)
    *Underkläder (väntar ett tag till pga viktnedgång)
    *Fixa nya skor + ett par som jag ev kan byta till under kvällen när jag börjar få ont.

Något jag glömt?? Känns som det men kommer inte på vad... Finns ju en del som vi ska fixa dagarna innan bröllopet som alkoholfri dricka, dekorera lokalen och såna saker

• Plummis83

De är klara, är bara blommor som vi ska ha i några vaser som inte är klara!!

Sobeit skrev 2009-05-03 09:49:59 följande:

Bordsdekorationerna kanske? Eller de kanske ni redan har klara?
  • Plummis83

Ja, hoppas det!!

Sobeit skrev 2009-05-03 14:56:03 följande:

Då har ni säkert koll på allt!
  • Plummis83

Hej hej allihopa! vi är nästan klara med allting här, har "bara" festprogram, vigselprogram och bordsplaceringen kvar! OSA är idag, är 3 som inte svarat ännu! 2 som är osäkra, hur gör man med såna??

Var på bröllop i lördags, väldigt vackert! längtar ännu mer till vår stora dag, fick många nya tips och idéer på diverse olika saker!

Men kommer nog ligga lite på is nu, tillbringade halva natten på djursjukhus då min ena vovve fick akutopereras!

• Plummis83

Vår bordsplacering är klar! Men vilket pussel det är med det. Så nu har vi "bara" festprogrammet kvar som är stort, sen är det mest småpyssel kvar!
    Ska se om jag hittar några skor idag, sen är jag klar med mina kläder förutom underkläderna!

Inte långt kvar nu och jag vet inte hur många gånger jag får höra det av alla varje dag!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!