Inlägg från: Plummis83 |Visa alla inlägg
  • Plummis83

Ny tråd för alla julibrudar!

1 månad kvar nu!! Längtar...

Min ring hade kommit igår (de har jagat efter min storlek i andra butiker då det tydligen tar låååång tid att beställa) och den passade perfekt! nu ska bara gravyr in och sen får jag hämta hem den *längtar*

Ikväll ska vi på möte i lokalen för att visa bordsplacering, berätta hur vi tänkt oss osv...

Festprogrammen är snart klara.. "bara" gästpresentationerna kvar!

Fick min semester beviljad igår oxå, ska vara ledig i 7 veckor i nov/dec då vi ska åka på bröllopsresa.. Nu är vi inne på att bila från New York till Los Angeles! Kommer inte vara iväg att 7 veckorna men minst 3 iaf, sen nån vecka i mina hemtrakter!

• Plummis83

Inte långt kvar nu!! Är det några fler 4 juli par här inne?? Hur långt har ni kommit och vad har ni kvar??

• Plummis83

Samma här, vi gör de oxå i word!!!

18 juli 2009 skrev 2009-06-10 09:55:03 följande:

Får jag fråga alla er som redan gjort eller håller på och göra vigsel och festprogrammen. I vilket program gör ni dem? Är det någon som har lust att maila till mig det ni gjort så vore jag väldigt tacksam, det står helt still här!johannahottosson@hotmail.com¨tack igen!
  • Plummis83

Min gubbe fick sin svensexa igår!! Det roliga är att han kommer få en till närmare bröllopet som han inte vet om! Alla kunde tyvärr inte igår!!

Men vad han var nöjd inatt när han kom hem, han hade ingen aning alls!! Var så kul när de tog honom på jobbet!! Flera där som hjälpte till... Idag är han ledig så därför tog de honom en torsdag!

Själv vill jag inte ha någon möhippa så jag hoppas inte på någon!! Tärnan skulle spåra ut totalt å tycka att jag skulle göra saker som INTE är jag och sånt tycker inte jag är roligt, så jag hoppas hellre att jag slipper!!

• Plummis83

Samma här, jag sa ifrån från början att jag inte ville ha någon!
    Sambon har redan haft sin men jag vet att han kommer få en till, fast lite mindre då!

Sobeit skrev 2009-06-14 18:46:19 följande:
    Jag vet när sambon får en svensexa, men jag tror inte att jag själv blir hippad. Och ärligt talat så gör det mig inget. Jag blir glad av att han blir firad!
  • Plummis83

Jag känner lite panik nu!!

Skulle på provuppsättningen igår, men när jag kommer hem till tjejen som skulle fixa det så var hon sjuk! Hmm, hon hade varken ringt lr skickat mail å sagt det så jag åkte hem till henne helt i onödan!
    Å så ville hon att jag skulle kontakta henne via mail å boka ny tid!! Gifter mig om 2,5 vecka... mailade henne direkt när jag kom hem för jag kan bara nästa vecka vissa dagar då jag troligtvis har fullt upp dagarna innan bröllopet!

Byta frisör å lägga ut mer pengar som jag egentligen inte har råd med lr hoppas att hon hör av sig å kan nästa vecka??

• Plummis83

Vi är nog oxå klara med allting!! Tror inte vi har missat något iaf.

Har nog löst sig med frisör oxå för min del, ska till en imorgon så jag hoppas verkligen på det!!

Provade klänningen med skor i tisdags och det passade perfekt - behövde inte lägga upp!!

Det vi har kvar är väl att be folk om lite hjälp med småsaker under stora dagen

• Plummis83

Vi är nästan klara!! Det enda är frisör, men förhoppningsvis kan hon! Hon trodde det men skulle kolla upp för säkerhetsskull så jag får besked i em *håller tummarna*

Igår fick vi hem vigselprogram, festprogram och bordsplaceringskorten!! Riktigt nöjda med de!! Känns kanon!!

Idag är jag ledig så ska passa på att fixa lite saker som att åka å betala tårtan, åka till floristen å kolla så det är klart med blommorna (har bara beställt blommor då min kusin ska göra buketterna) och såna saker!!
    jobbar helgen sen har jag semester i 2 veckor *skönt* Har längre semester i nov/dec istället då min m2b inte kan vara ledig i sommar mer än i samband med bröllopet!

• Plummis83

I Skåne oxå, iaf där jag ska vara:D

20090725 skrev 2009-07-02 09:25:17 följande:
    inte i göteborg, här skall det bli kanon väder...
  • Plummis83

Ja, så var man gift! Vilken underbar, rolig och magisk dag vi fick!! Så jätte nöjda och lyckliga idag!!

Bilder kommer inom kort, väntar på flera. Har fått från 3 kameror nu och det är sammanlagt 800 bilder ungefär men då är det även från de andra dagarnas festligheter (tors-sön)

Chrisse: Jag hoppas ni kommer bli lika nöjda med lokalen som vi!! Var roligt att träffa er i söndags där.

• Plummis83

Hihi, färgtemat märkte verkligen va??
    Har lagt in några bilder... Väntar på proffsfotografens bilder!!

Chrisse och Jonas skrev 2009-07-08 00:54:57 följande:

Tack.. det hoppas vi med ,men det känns jättebra alltihop.. ni hade ju verkligen dekorerat fint. ja.. det var jättekul att vi sprang på er där.. hihi.. ser fram emot att se fler av era bilder.
  • Plummis83

Grattis alla brudpar som gifter sig idag! Hoppas ni får en kanondag och kom ihåg att njuta!! Dagen går fort...

Hoppas vädergudarna vill vara snälla oxå!!

• Plummis83

Grattis till alla som gifte sig igår!!

Hoppas ni hade en kanondag trots regn!!

Svar på tråden Ny tråd för alla julibrudar!