Ny tråd för alla julibrudar!
18 juli 2009: Du får göra galleriet synligt för oss andra!! Vill ju se vad du hittat.
Jo, jag tänkte jag skulle lägga till några cm extra. MMm. Brösten har jag märkt. Känns heeelt ok!
18 juli 2009: Du får göra galleriet synligt för oss andra!! Vill ju se vad du hittat.
Jo, jag tänkte jag skulle lägga till några cm extra. MMm. Brösten har jag märkt. Känns heeelt ok!
Bongen80. Känns fortfarande helt overkligt. Ska boka tid för koll på måndag.. Så man får det på papper eller något haha. Var inte riktigt planerat att hända innan bröllopet. Men är väl så, när man inte väntar sig det.. Då händer det!!
Bongen80: Glömde ju säga GRATTIS till det nya jobbet!!! Hoppas att du trivs =)
Kul i juli; vi ska också har för kärlekens skull som duett i kyrkan och Joshua Radin.. och.. ehh.. hon den andra som sjunger med honom.. (hjärnsläpp) Deras låt Paperweight.
bara 7,5 veckor kvar. fick beställt klänningen idag. Bättre sent än aldrig. Fortfarande 16 som inte svarat på inbjudningarna. Varav en solist!!!! Har faktiskt varit så fräck att mailat runt lite till de närmaste vännerna som inte svarat och kollat läget. Fick genast 4 ja. Men nu med alla hormoner och den lilla detaljen att man spyr hela tiden har arbetet gått långsammare än väntat. Men har nästan fått fason på presentationerna. Hälften klara i alla fall. Snart får nog min sambo ta ett lite större ansvar!
Nu har sambon äntligen kommit hem med kostymen han ska ha! fattas bara skjorta, väst, kravatt och skor. Men ändå! Tycker det är vansinnigt roligt att hans kläder kommer kosta mer än mina! Fick äntligen tummen ur och beställde min klänning igår! Fick med en jättesöt brudväska också grandtotal av hela 2100:- ink. frakt. Hoppas inte tullen blir för saftig.. Så hela kittet för dagen med skor, klänning, väska, hårsmycke blir hela 2700! Känns hur bra som helst, vi budgeterade 15000 för kläder till alla (två tärnor, bestman, brud och brudgumm) Nu när det bara är bestman kvar har vi 7800 kvar! mer pengar till oförutsedda utgifter och därefter bröllopsresan.. Tjohoo!!!
Fick klart med den velande solisten igår också. Känns jätteskönt. Imorgon spikas vigseln så kan vi i alla fall trycka upp vigselprogram! Måste börja titta på dekorationer också.. Men får bli efter majlönen.
Kul i juli: känner likadant, vet dock inte hur mycket jag hinner gå upp innan bröllopet och ja, det är trots allt bara en dag.. den mörka kostymen ska han ha på två bröllop till i sommar. Känns inte som jag kan ha min klänning på fler än mitt eget=))
Kulijuli, vilken månad kommer du vara i juli/augusti? Jättesöt klänning btw. =)
Kulijuli: eller ännu värre; Nej vi har funnit att ni är syskon! Creeepy! :P Oj redan vecka 30! Sommar barn då med andra ord? Härligt. Vår blir nog tomte om det vill sig illa.. hehe
Om 3 timmar ska vi till Prästen och spika vigseln. Fick ett tjockt häfte med massa förslag hur man kunde ha det med massa var på texter.. Har suttit i förhandlingar flera kvällar för att komma överrens men nu börjar det likna något!
Så var det spikat! Nu kan jag göra vigselprogrammet. Känns jätteskönt. Alla nöjda och glada. Nu vart det bara resten också. Men festprogrammet klart i datorn, funderar på att hitta bilder på oss också från när vi var små och så och lägga in. Presentationerna är halvklara och har bara 10 kvar som ska svara på inbjudan (av 101) och osa är 3 juni. Det kanske blir något av det här?
Ska gå in skorna också...