Ny tråd för alla julibrudar!
Bongen80, vad himla mysigt det lät med en hippsexa!! =))
Själv gjorde man klart 85 av 92 festprogram igår.. sen tog "fin"-pappret slut.. Blir till å handla på måndag. Men det tar sig
Bongen80, vad himla mysigt det lät med en hippsexa!! =))
Själv gjorde man klart 85 av 92 festprogram igår.. sen tog "fin"-pappret slut.. Blir till å handla på måndag. Men det tar sig
Tehya, Har blåsor på tungan =( det är synd om oss!!
Stressen känns nu. Har vikt 40 av 92 festhäften och nu ska det donas vigselprogram medans svärföräldrarna här hemma hos sin skrivare =) Vi har tyvärr ingen egen. Hade varit kanon och haft just nu. Köpte förövrigt pappaer för 600spänn idag. Första gången för allt. Underkläder för bröllopsnatten hittade jag av en slump på lindex idag. Nu blir sambon glad.. + en gördel. Som håller in ev. vikt som landat sen jag provade klänningen sist.
Försökte stryka den idag. Ett hästjobb, fick dela upp det på två dagar känner jag. :S
Parfym och min freebra har kommit på posten också. Kalas. Har fått ner alla skivor som gästerna ska få och som de ska skicka tillbaka till oss fyllda med våra bröllopsbilder blev klara i morse. PUST.
Nä nu var rasten slut. Dags att stressa vidare!
Satt igår och vek och fixade 97 festhäften och 120 vigselprogram.. himla käckt tänkte jag. Vaknade idag med igensvullen hals och feber. Mindre käckt. Bröllopet e på lördag. Någon som har en superkur?? (som är gravidvänlig?)
Blir liiiiite nervös nu. VIll i alla fall vara frisk på bröllopet. =( Nu ska jag krypa tillbaka till sängen! Puss
Är så himla glad att alla program blev klara igår. Då kan jag kosta på mej en dag på soffan med massa vatten och sömn för att bli frisk. Känner mig redan mycket bättre. Imorgon ska placeringskorten göras och allt det alkoholfria handlas och klänningen strykas. Sen är vi i hamn.. Eller ja, allt ska skeppas till lokalen på fredagen. Men känns rätt safe. Allt som är klart ligger i små kartonger för att hamna där det ska vara.. Lördagen får bli Hakuna Matata för allt som kan tänkas gå fel. Jag ska njuta!!!!
Lycka till alla ni andra som gifter er på lördag och ni andra Julibrudar med!
Jag körde min kur, som kanske är helt livsfarlig men den tar bort all svullnad. Lite lite nässpray i örat så var man alles klar. Det bästa hade ju varit ren aloe vera men hade ingen hemma.. det och två panodil. + 14 timmars sömn. Nu e man människa igen. Men blir la inte direkt stranden i veckan för säkerhets skull
Är bara gubben som har saker kvar på sin lista: Hämta herrkläderna till sig och marskalken och sin egen ring + köpa alkoholfri dryck. Min lista är Torsdag: stranden, duscha, grilla och sova, Fredag: Lämna alla saker till personalen i lokalen och i kyrkan,genrep.Bjuda tärnan på Middag, duscha med inpackning, raka ben och don. Packa övernattningsväskan, sova.. KLAR! Känns helt OK!
Weee... Imorgon smäller det!! Ska helt ärligt bli såå skönt att det är dags. Sen kan man ju återgå till verkliga världen igen=)
Känns dock lite B att börjar jobba kl7 på måndag.. Men har bröllopsresan i Aug/sept. att se fram emot!
efter kaos i lokalen då arrangören sa att vi inte kunde duka som lovat, och som 92 häften med presentationer och nummer är gjord efter och ett litet hysteriskt utbrott från min sida.. Så är allt löst. Bridezilla fick som hon ville. Gick ju hur enkelt som helst.
Har haft genrep och är sååå stolt över mina nära vänner som ska sjunga solo!
Imorgon smäller det. Har en nervös lättretlig sambo i soffan som jag undviker för tillfället.. Fram till imorgon. Blir nog bäst för alla det =))
Alla ni andra som står brud imorgon: Ha en riiiktigt bra dag imorgon! Ni kommer vara så fina! På söndag är vi gifta
Faan att man inte kan sova ikväll då.. Ska ju bara vara vaken Heeeela dagen imorgon. Kommer ha vackert mörka cirklar under ögonen lagom till vigseln.. :( Några tips på att kunna sova. OBS! Får ej dricka alkohol..
He he, då kanske vi är två som somnar i tårtan ikväll?!
=)
Åh tjejer!!! Bröllop är nog det bästa som finns. Är helt lycklig efter mitt eget. Det var helt perfekt. Bilder kommer inomkort!
Har lagt ut ett par stycken. Men väntar på att få ett gäng!
Fotade faktiskt inte så mycket själv den dagen hihi
Ja jag instämmer helt med Plummis83! Grattis och NJUUUT!!
Lycka till =)
Måste säga att jag är lite avundsjuk på er som har det roliga kvar.. Var så himla roligt att jag vill göra det igen
Fick bilderna från fotografen idag. Så himla fina, man kan ju knappt tro att det är vi på bilderna! Får se när jag lägger upp några här..Nu blir det sängen