• Elentári

Tips på present på 1-årsdagen?

Vi firar vår första bröllopsdag om ca 1,5 vecka - vi har fixat barnvakt och ska åka bort över helgen, supermysigt.. Men jag skulle vilja ge maken nån liten present också. Dessvärre är jag lite tom på både ideer och de riktigt stora lassen med pengar. Hade tänkt en secret box, men pga av att sonen varit krasslig mest hela tiden på sistone har det liksom inte lyckats bli av. Nån som har nåt annat kul tips - snabbt att fixa, lite lagom romantiskt, inte hutlöst dyrt?
    Tack på förhand!

• Svar på tråden Tips på present på 1-årsdagen?
  • BlivandeFruF

Kanske en blandcd med låtar som får dig att tänka på din man?
    eller kanske att du köper sexiga underkläder till dig själv, som du har på dig så han får se såklart..;D det brukar vara uppskattat!
    Eller om du har någon bild på dig/er och skriver ett kärleksbrev?

• Elentári

Det där med bomull har jag tänkt lite på också, om man kunde hitta på nåt med anknytning till det. Sexiga underkläder i bomull....? Nä, jag vet inte. Tackar för bra tips och hoppas på än fler!

• Elentári

En secret box är ett album med...lite mer sensuella bilder på en själv, kan man väl säga. Avklätt, hur mycket eller lite får man väl avgöra själv, men kanske mer åt det dimmade sensuella hållet än det porrigare. Om du förstår vad jag menar.

• b2b09

ok, tack för att du upplyste mig!! =)

Svar på tråden Tips på present på 1-årsdagen?