• Kajsalisan

    Det bidde ingen möhippa. Vad bidde det då då? Det bidde ingenting.

    Stackars dig gumman. Förstår verkligen att du blivit besviken. Speciellt när det har hintats om att det blir en. jag kan ju känna att någon av dina vänner kanske borde tagit över, även om det är känsligt när det är ens syster och man inte vill trampa någon på tårna. =( Och ja, någongång går det över.. Hoppas snart. Stor Kram

  • Kajsalisan

    VA? Helt galet.. Lite framförhållning får man ju ha. Eller så får man bita i det sura äpplet när man gör abort dagen innan och vara med och fixa ialla fall.. Blir så himla arg på folk som inte kan se längre än näsan räcker och inte förstår att du blir besviken!! Har fullförståelse att man kan bli nere av en abort. Men va faan..


    Tjolinti skrev 2009-04-28 21:55:58 följande:
    jag fick ingen möhippa heller, jag skulle fått en i lördes, men min vännina bestämde sig för o göra en abort dagen innan, så dom struntade i allt. super skoj,,, ja man ska stötta hon ska göra en abort men hon var själv så kall och inte alls ledsen över o göra det så jag tycker inte synd om henne.
  • Kajsalisan

    Jag har också gjort abort, men jag menar bara att man själv.. Och nej, det är inte enkelt eller så. Det är inte det jag säger. Men någonstans har man tagit på sig något. Men man hade ju kunnat avstå själv men inte ställa in för alla andra? Man kan ju delegera vidare när man fått tiden så någon annan kan ta över och vara "lekledare" under själva dagen?!

Svar på tråden Det bidde ingen möhippa. Vad bidde det då då? Det bidde ingenting.