• 091128

Inställt

Mitt i planeringen va det nåt som gick fel och det ser ut som att bröllop ersätts av separation. Tydligen är jag världens sämsta...O bröllopet är avbokat! Ska jag stanna kvar o va sambo? Hur kommer det att kännas när vi kommer fram till dagen då vi skulle ha gift oss?
    Vilsen o ledsen o rädd

• Svar på tråden Inställt
  • 091128

Vet inte....efter de bråk vi har haft sista tiden vet jag inte om det är särskilt smart att gifta sig....samtidigt vet jag inte om jag har modet att gå....

• 091128

Problemet är att vi inte kan prata. Lika bra att inte gifta sig...blir bara struligare om man ska separera. Jag försöker repa mod till att gå helt och hållet istället. Men vad göra med klänningen? tack o lov det enda som var införskaffat!
    Kul när den dyker ner i brevlådan, inte. Funderar på att inte ens öppna utan gå raka vägen ut i soprummet med den. Min roll i det här förhållandet är barnflicka (till hans dotter) och hembiträde. han jobbar jämt och när jag tycker att han kan tillbringa in lediga tid med mig så blir det ett jävla liv. Är så fruktansvärt trött på detta. Men livrädd för att bli ensam....men å andra sidan...det är jag ju redan.

Svar på tråden Inställt