Inlägg från: Karin längtar |Visa alla inlägg
  • Karin längtar

Vinterbrudar

Äsch då synd att den inte höll hela året.

• Karin längtar

Ni som ska åka bil mellan kyrka och festlokal, vad åker ni i?
    Jag har kollat lite på veteranbilar och liknande, men de kör mellan maj-okt.

• Karin längtar

Hehe, vi gifter oss i en ort med 3000 invånare så det kan bli svårt.

December 2009 skrev 2009-07-02 12:11:18 följande:

Karin längtar skrev 2009-07-02 12:07:22 följande:
    Tunnelbana och pendel
  • Karin längtar

Det finns en mysig kyrka eller kapell kanske det heter i Transtrand. Har du sett den?

CiaLovesAndreas skrev 2009-07-09 10:41:45 följande:
    Så, nu har jag skickat en förfrågan till Sälens fjällkyrka. Det står att de ska höra av sig inom 2 veckor, så nu är det väl bara att vänta gissar jag.
  • Karin längtar

Klockan 15:30 idag går jag på semester. Har lite nedräkning. Det ska bli härligt att vara ledig i 4 veckor.
    Vi åker till Kolmården på onsdag, hoppas det är uppehåll då.

• Karin längtar

Den här menar jag: www.swemag.se/kyrkor/fjkyrka.htm
    Så mysig. Har varit på läger där under tonåren.

Vi bor utanför Göteborg så vi har en bit upp till Norrköping. Har köpt ett hotellpaket med två dagar i parken.

• Karin längtar
    linvinter skrev 2009-07-11 18:36:48 följande:
    Tänkte jag skulle köpa en fin låda att spara alla minnen från bröllopet. Ett ibjudningskort, caketopper, placeringskort m.m. Har ni andra en sån här låda? Vart kan man hitta en fin?
    Ikea har en del fina. www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50154561
  • Karin längtar
    Vintra skrev 2009-07-20 21:30:30 följande:
    Hej på er alla blivande vinterbrudar. Jag hoppar in här jag med. Jag om min blivande ska gifta oss den 30 januari 2010 i Sälen.
    Samma datum som vi!
  • Karin längtar

Ang solosång så funderar jag på Nu är tid att leva.

• Karin längtar

Idag har jag varit och shoppat med svägerskan och det blev tyg till klänning till dottern. Hon kommer precis ha fyllt 3 när vi gifter oss, men hon kommer inte att vara brudnäbb. Det blev ett grått tyg som jag blev mycket nöjd med. Nu ska jag bara sy den! Tur att jag har tid på mig.

Jag köpte också ett par stövlar hos Wedins att ha på bröllopet, ett par vita med lite nedhasade skaft. Mycket nöjd med min dag.

• Karin längtar

Bilder inlagda

De kostade 399:-
    Jag köpte mina på Wedins i Borås och detta var enda paret kvar i stl 38.

Svar på tråden Vinterbrudar