Vinterbrudar
Åhh, va kul att det händer massa. Spännande med klänningen!
Oj, vilket projekt att sy så många stolsöverdrag. Vi skall bara förlänga min klänning och det känns lagom stort.
Vad skall ni ha för tårta? Vi håller just nu på och fundera på det.
DCL skrev 2009-07-23 19:36:35 följande:
Halloj! Har varit borta ett tag (det är ju trots allt semester ) har skrivits en hel del här märker jag. Började prata med emmibob i en annan tråd, men tänkte att det kanske är bättre att fortsätta diskussionen här. Har senaste veckan köpt 38 meter tyg ( vi ska sy stolsöverdrag, har med andra ord lite att göra...), bokat frisör, provsmakat tårta, tittat på diverse dekorationer, bestämt bordsplacering, spikat alla tider m.m. Känns bra, vi har koll på läget. Det ända som ger lite panikkänslor är hur mycket pengar som går åt. Jag vill gärna betala allt på en gång, när jag bokar frisör vill jag betala så jag slipper tänka på den posten, men det funkar ju inte riktigt så. Och fast vi har pengarna till allt så känns det konstigt att de liksom bara finns på kontot... Lite svårt att förklara, just nu känns det liksom som att det är lite på "avbetalning" eftersom det mesta inte ska betalas förrän strax innan bröllopet.Ska hämta hem mig klänning imorgon Ska bli kul!!