• saraodanne

Pingstbrudar!

Alla ni som också gifter er den 30 maj - snart är det vår tur! Har ni hunnit bli nervösa än? Känt Bridezillatakterna tillta? Legat sömnlösa och funderat på om buffée verkligen var en bra idé, ballat ur för minsta småsak på m2b, osv osv... Jag är iaf hypernervig! :) Och jag har liksom en känsla hela tiden att det är något jag har glömt...får ni också den?

• Svar på tråden Pingstbrudar!
  • saraodanne

ok, jag antar att det bara är jag??! ;)

• Pippuri

Nope, här har du en till! :)

• Saralainen

Och här har du en till! Det snurrar i huvudet konstant och det känns som jag glömt något!

• Allexx

Här e en till!! Men jag har ett gigantiskt problem! provade min klänning igår, den passade inte, och det går inte att fixa!!!! så jag gifter mig på lördag och har ingen brudklänning!!! PANIK

• saraodanne

What?? Oj....men på vilket sätt passade den inte? Kanske en sömmerska kan fixa det? Är du säker på att det inte går att fixa? *håller tummarna för att det ordnar sig!!*

• saraodanne

Om det känns bättre förresten så kan jag ju berätta att jag solduschade mig igår och har nu fina bruna fläckar på kroppen, speciellt händerna...mmm, vackert ;)

• Allexx

Näe det gick verkligen inte att fixa MEN i tisdags hittade jag en som passade, fick dock köra ändå till hästveda, bor i skurup=) hehe men det va det värt!! JA nu gäller det i morgon tjejer!! hur käner ni er???? kram

• saraodanne

Vad skönt att det ordnade sig för dig Allexx!
    Jaa, imorgon tjejer... Har precis varit och dukat upp allt i festlokalen, och så lossnade manikyren förstås... Har ingen anig om hur jag ska göra men det får lösa sig, inget kan förstöra mitt lugn! ;)

Lycka till imorgon!!

• Allexx

tack detsamma!! kan du inte få en akut tid? hoppas det löser sig=) kramar

• Humlan66

grattis alla som ni som gifter er idag

va spännande dag ni har framför er

Svar på tråden Pingstbrudar!