Inlägg från: BarbaBruden |Visa alla inlägg
  • BarbaBruden

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Snabb visit från mig....
    Sliter med uppsatsen, ska bli gott att träffa er på söndag och skingra tankarna en smula!

Längtar verkligen efter att få se lille L, Amor! SVårt att avgöra vema han är lik så på kort. Gott att ni börjar hitta fram tll varandra och att du fattat beslut som känns tryggt!

Bra att du fixar ny tråd, Grund! Lite att göra på jobbet

• BarbaBruden

Fredags hej!

Vart tog det fina vädret vägen??? Vi vill ha fint väder på söndag!

Blev så lättad idag....Har ju sökt HP och alla vet ju hur nyckfulla FK kan vara när det gäller att fatat vettiga beslut. Skickade ansökan förra onsdane och fick svar idag. Beviljat full HP i två månader! Så gött!

Trevlig helg, underbara!

• BarbaBruden

Tråkigt, Stjärnis att det blev så för dig....men gott att det ändå fungerat bra.
    Mina "klienter" har ju inte riktigt någon verklighetsuppfattning alla gånger vilket gör det svårt. Har redan fått hot ropat efter mig och det känns så där....Så det är en grym lättnad att det är klart i alla fall.....
    Vilken vecka är du i nu? Borde vara riktigt långt....Börjat boa nåt?

Tack, Grund. Jag är som sagt också jätteglad....

Kram!

• BarbaBruden

Säger detsamma! Så gott att se er alla!
    Och tack Astriden för en härlig fest!

Min man höll sitt löfte och uppdaterade bloggen! Så nu finns där 2 nya bilder på köket....

Gick resan hem bra, Maj? Ni är så välkomna att hälsa på nästa gång ni besöker mormor!

Kramen!

• BarbaBruden

Tack för uppdateringen, Grund!
    Alltid spännande sånt där! 2400 är väl bättre än inget? Be proud!

Jag har inte sett på det ur det perspektivet men du har rätt, många barn har vi skramlat ihop! Och bara pojkar! Ska se till at bryta den trenden ska ni se. Återkommer med besked 15e Juni!

• BarbaBruden

Hej tjejerna!

Änligen lite långledigt (snart i alla fall)

Krya på dig Amor vännen! Så tråkigt!
    Syster Barbas tips:
    Tyvärr är ju det så att de är ganska smittsamma de där små rackarna! Men dom hoppar inte! Så låt bli att pilla eller klia så du bäst både J och L. Använd egen handduk och eget örngott, dvs dela inte kudde med J just nu .
    Är det svårt att låta bli att pilla eller komma åt kan du täcka med något förband som andas ex. enkel sterlil kompress med tejp runt....Kram vännen!

Låter som om ni har mycket mysiga planer, Maj!
    Här är det basketfestival i Gbg så det blir basket torsdag, fredag och förhoppningsvis lördag. Annars ska jag försöka fortsätta pilla lite i min trädgård och odla lite mer ätbart. Vad sägs om knaspiga, stora ärtskidor?

Lycka till på lördag, Astriden! Beräta sen om du använde dig av klädnypan
    Vill ha adressen till det där stället du pratade om med inredning.....kommer du ihåg?

Ha en mysig resa, Grund och krama Maj från oss!

KRAM!

• BarbaBruden

Hej hej....

Kul att inreda, Amor! Vill se, vill se....
    Vad blir det för väggord?
    Basketfestivalen i Gbg var jättekul! Grabbarna var otroligt duktiga men tyvärr åkte de ut i kvartsfinalen. Bättre tur nästa år....

Vart är Astriden med bröllopsrapport?
    Kanske behöver vila upp sig denna veckan

• BarbaBruden

Gott att höra av dig Stjärnis!
    Nu börjar det allt närma sig....Du verkar i alla fall lugn och samlad

Vart har vårt fina väder tagit vägen? Jag vill ju ha sol och värme!
    Ja, ja bara att vänta....

Lördag funkar som sagt bra för mig också....Blir en trip till IKEA där också för ett byråköp. Tänkte köpa en sån där hög MALM byrå till bebiskläderna. Nästa vecla är det UL och efter det finns det en överhängande risk för massor av shopping

• BarbaBruden

Tack för en underbar träff senast, tjejer! Och naturligtvis stort tack till Långse för underbar mat...så smarrigt!

Spännande, Stjärnis!
    Inte långt kvar nu! Vi är så nyfikna!
    Blir en lugn midsommar?

Idag var vi på UL. Fantastiiskt att hälsa på bebisen igen! Allt satt på rätt ställe
    Visade sig vara en liten kille....Växte så det knakade gjorde han! Vi är så lyckliga!
    Firade med att ta en sväng genom NK och sen in på Polarn

• BarbaBruden

Grattis!
    Äntligen en liten tjej till vår tråd!
    Hoppas allt gått bra!
    Vi är ju naturligtvis jättenyfikna!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8