Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Hejsan!!

Tack för igår Astrid å myigt med alla Tack tjejer för en myig stund igår.. så roligt att se er alla!! Kom å tänka på vad jag har saknat er

Blir ett kort inslag då jag skall passa på att Lille L over och jag hoppar in i duschen!!

Puss på er!

• Amor Eterno

Hejsan!

Igår hade vi en liten tuff dag då lille L var mest ledsen och grät hela tiden, han hade säkert ont i magen... åhhh man vill ju att de skall må bra å inte ha ont!! Vi får se hur han är idag!?? Morgonen har dock börjat bra.. Skall in i duchen lite snbbt nu när han sover!!

Barba - åhhh vi måte få veta sedan... En tjej till detta gäng hade varit roligt nu!!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har det bra?? Själv mår jag bra förutom att jag har fått konstiga må år på ansiktet runt ögonbrynen och inne i näsan om gör ont!! Föröker ätta på lite Aloe Vera salva för att se om det går över gör inte det å får jag beöka vårdcentralen!! Lukas sover men snart uppe för att äta, igår kväll hade han så ont i magen stackarn.. man vet inte vad man skall göra vill ju inte att de skall ha ont!!! Men till lsut somnade han vid 12 slaget och började må vakna vid 4 men vaknade riktigt upp vid 6. Nu sover han sedan 7.30 och jag förökte somna igen men kunde inte!! Vi skall ut och promenra snart!!

Grund - Attans att du inte gjorde en HIO, hade varit så coolt
    Härlig helg du verkar ha haft
    Har bokat hotell imorse i lysekil vi skall ju på Bröllop där den 6 Juni

Tjejer får inte på mig mina klänningar eller skor än!! Oj oj måste iväg och hadla något!

Ja 31 maj hur gick det med övernattningen?

• Amor Eterno

Tjejer!!

Hemma efter 3 timmar på akuten.. Mina sår i aniktet blev bara värre och gjorde sååå omt.. Så åkte till akuten i Backa å jag har svinkoppor!!! åhhhhhhhhhh så orolig nu med Lukas googlar för att se och läsa om detta!!! Fått stark antibiotika så om 1 vecka är det borta men ändå!!! Så ledsen att jag blir över detta!! Hur fan kan jag ha fått detta?? Började med sår på näsan som jag har då pillat på och sedan spritt ig till resten av ansiktet!! Hoppas det går över fort... snyft!!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har haft det könt med några dagars ledighet?? Vi mår bra, jag har gått åpå penicillin och det är nätan helt borta nu I torsdags hade vi lite grill här med båda våra päron och hade det jättemysigt!! Hela helgen har gått till lite beök och Jonas har varit ute i trädgården!! Vi skall till plntagen denna veckan och då skall det bli riktigt nice

Grund vad kul att ni hälsade på Maj, verkar om om ni hade det mysigt!

Aybee - Vad blev det för kök till slut??

Astrid - Gick allt bra på bröllopet?? Du får berätta!

Barba - Hur gick det med basketfinalen?

• Amor Eterno

God morgon!

Glömde säga att under helgen har jag och mamma sytt gardiner till lilla L rum och nu är allt färdigt där inne Fattas bara vägordet om kall komma denna veckan!! Jag är så nöjd med rummet blev å fint om jag får säga det själv

Aybee - Hur blir det med det där partyt vi pratade om hemma hos Grund?? Vi kan ha det ho mig som sagt!

Skall surfa lite nu, medans lille L sover gott!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!

Vad roligt att bli uppdaterad om vad som händer hos er!!

Stjärnis - Passa på och ov mycket om du kan.. Man är ganska trött sen kan jag säga Vilken dag är det beräknat nu igen?

Aybee - Ha en bra resa och njut sååå mycket, klart Axel kommer att ha super mys med båda era föräldrar. Vill höra alla detaljer sen.

Grund- Hoppas att du tog det lungt igår blev det något sytt?
    Du får säga om restaurang besöket en är oxå nyfiken på Thörntröms kök.

Vi har det bra. Idag skall Jonas ta hand om Lille L alldeles själv då mamsen skall träffa en tjejkompis och äta middag på Taras älkar det stället och känner mig lugn och glad att få ha en liten tjej kväll.

I torsdags så köpte vi vår byrå som jag har velat ha sååå länge, och vi motera ihop den igår! Så nu står den i vårt ovrum redo att fyllas med mina kläder. Vi köpte vit Hemnes byrå ifrån Ikea den med 8 lådor.
    Har under veckan oxå rensat min garderob på hur mycket kläder som helst om inte passar.. Väger nästan samma men känner att blivit något större runt midjan och ryggen. Så man får inhandla lite nytt (man får e det så)!! Dock lite frutrerad att mina ringar och skor inte passar!! Kanske måste ge det lite mer tid? Har ju bara gått 7 veckor!!

Njut utav helgen... Kram på er!

• Amor Eterno

Hejsan inte många om skrivit!!

Hoppas ni mår bra.. Vi mår bra njuter utav vädret!! Föröker bli lite brun och fin vi skall på bröllop till helgen!

Föresten Grund vad var det för hemsida till den Norska väder siten? vill se vädret i Lysekil till helgen!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Hoppas ni har haft n bra helg? Själv var vi på bröllop i lyekil!! Jättefint och upertrevligt hade vi! Första helgn utan Lukas och det känndes i hela kroppen men jg vt att han hade det bra med mormor och morfar..och de sa att han var en ängel

Hela denna veckan så är Jonas i Norge med jobbet känn lite svårt men vi fixar det!

Skall iväg och väga och mäta lilla L nu

Jag kan fika på torsdag oxå

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

lördag funkar för mig med Jona är iväg på herrklubbs träff, så jag har ju lille L med mig då!!

Stjärnis så kul att du kriver och vad pännande det är! Ja packa väkan och glöm inte lypsil jättebra för de torra läpparna efter lustgasen! Ser fram emot att höra mer vad som händer

Barba - Ja sopping det gillar vi skall oxå till UL snart måste uppdatera L garderob snart!

Jag köpte hemnes byrån på ikea och igår satte min far upp den vita spegeln ovanför den, blev så himla fint!! Var på Indiska igår i Allum och köpte lite ljustakar och ett silver fat som nu dekorerar byrån så fint! Är riktigt nöjd!

• Amor Eterno

Hejsan tjejer!!

Å så kul med det sms:et, som sagt kul med en tjej i gänget!!
    Hoppas ni alla mår bra? Själv försöker vi hitta på en massa kul, denna veckan är ju vädret underbart!!
    Lite shopping igår för min del på NK och träffade Astrid och A där

Skall iväg nu på promenad med lille L!
    Ha en skön dag!

• Amor Eterno

Halloj tjejer!!

Ingen som skrivit på ett tag!! Skall uppdatera, L och jag mår bara bra!! Denna värmen är inte så skön när man har småtingar... Om det är jobbigt för oss då kan ni tänka er hur de känner??!!

Haft en bra heelg med beök hos farmor i Marstrand och stop i Kungälv där Jonas köpte en massa kläder till L bla en body med tryck AC/DC

Lördags tog vi det lungt och öndags var det brunch på SOHO och shopping på NK. Det blev en lång klänning, underkläder och ett par skor.

Igår var vi i Haga in på Villervalla byte lite kläder som L hade fått de var redan för små!! Han måste ha 4 månaders str!!

Idag var det mest hemma. Jag har bäddat längst ner till lille L och jag samt J skall ova i bäddsoffan!!!

Hoppas ni mår bra?? Lite uppdatering om oss! Kram

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8