Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Men oj vad tiden går fort! Bra att du fixar nya trådar, Grund!
    Lycka till på Vårruset! Springer du med jobbet?

AyBee - låter som om det är mycket nu. Hoppas A:s mage blir bättre! Ska bli mys att ses i alla fall!

Amor - bra att ni tagit beslutet som känns bäst för er. Bättre att använda tiden till att mysa än att ha dåligt samvete! Ska bli så roligt att träffa er lille herre. A kommer att se gigantisk ut i jämförelse

• 31 maj 2008

Toodiloo!

Hoppades du rusade bra igår, Grund!

Imorgon drar vi till Göteborg!

Hopp o hej!

• 31 maj 2008

Å, det var så roligt att träffa allihop, och jag säger som Barba & Grund: Tack för ett toppenkalas, Astriden!

Glömde säga grattis på bröllopsdagen, Barba!

Det gick bra att komma hem. A sov mest, men mot slutet var an väldigt less på att sitta själv bak i bilen, så jag fick göra honom sällskap. Han har provsmakat alla delar på sebra-skallran redan Tack, Grund och AyBee!

• 31 maj 2008

Goddagens!

Här har vi tagit en två timmars promenad på morgonen och plockat massor av fina liljekonvaljer! Så härligt!

Puss på er finaste!

• 31 maj 2008

Å, vad härligt, Grund! Hoppas golfen går bra och att du njuter ordentligt på spa:t.

Själv ska jag hem till en kompis idag, och sova borta utan lillkillen för första gången!

• 31 maj 2008

Å, helgen gick suveränt! Men det var väldigt konstigt att vara borta, och sova borta. Hela kroppen skek efter närheten!

Duktig du är, Grund! Hade varit riktigt coolt med HIO. Har H slagit det?

Då blir det ut o shoppa, Amor! Vi ska ju till Lysekil på bröllop helgen innan! Var är festen? Vem gifter sig? Hoppas såren försvinner och att L:s lilla mage är bra idag!

Här regnar det, så vi tar en slappardag!

• 31 maj 2008

Förresten - Grund! Kuddarna i soffan kommer från Hemtex!

• 31 maj 2008

Nej men, Amor! Stackare! Sa det något på akuten om det smittar lätt till bebisar? Krya på dig, gumman!

• 31 maj 2008

Vart i Dalarna bor hon, Grund? Om ni kör förbi oss får ni gärna titta in!

Idag ska jag på after work med jobbet, imorgon ska vi hjälpa kompisar att tapesera och förhoppningsvis picknicka i solen i en blommande äppellund hos andra kompisar. Lördag är det kalas för systerdotter och så ska vi hinna slappa lite också

• 31 maj 2008

Det vore jätteroligt, Grund! Hör av dig i så fall!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8