• AyBee

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Tack för länken , Sweetie!!!
    Jo det är jätte mycket nu men jag ser också fram till söndag!!! Två nya prinsar får jag se live då. Både A & L

• AyBee

Vad härlig Stjärnis att du mår så bra.
    Ja FK är inte lätta att ha och göra med. Fast all kontakt jag personligen har haft har varit bra tycker jag.

Idag har jag o A varit hos polisen och ansökt om ett nytt pass. Om 3 veckor åker jag o M till Barcelona. Längtar jätte mycket!!!
    När jag kom in på Stampgatan var det 57(!!!!) nummer före mig. Fast det gick ganska så fort tycker jag. Strax runt en timme totalt.

Nu börjar solen skina i Torslanda...dax att gå ut. Vi ses imorgon!!!

• AyBee

Tack för igår brudar!!!
    Är såååå mysigt och sitta i någons kök och bara äta o prata. Både om ledsna och glada saker. Är så tacksam för att ni finns.

• AyBee

Åhhh grattis Grund på förlovningsdagen. Visste att den var i närheten av våran men inte när. Nu vet jag Tack för sms:et igår. Jag blev överraskande glad

• AyBee

Herregud vad ni har saker för er under denna långledighet.
    Vi är bara hemma och slappar elelr ja....var på IKEA i 4 timmar och skissade på vårt nya kök. Inte så lätt när vi hade A med men det gick ok ändå.

Ida jobbar M så jag o A har haft en mysig dag hittills. Försov oss och missade vår tid hos BCV imorse. OPssssss så vi ska dit nästa fredag istället på en mkt bättre tid kl 13:00. Då sover vi garanterat INTE.

Annars så har vi inga planer alls och det känns ganska så skönt.

Ja Grund, jag kom på det på vägen hem. Som tur är har jag två till här hemma så vi klarar oss tills nästa gång vi ses vilket jag hoppas är snart. Ha en underbar helg i Dalarna, gumman. Har själv bott där i nsätan 2 år och jag älskar stället.
    Och som Barba skriver - krama Maj från oss.

Astriden - Ring om du behöver hjälp!!! Och försök att njuta imorgon!! Stora Kram

• AyBee

Köket? Jo vi kom fram till en hel del. Börjar förstå vad vi är ute efter. Ska kolla på några fler ställen bara...

Idag åker vi till Barcelona!!!! Ska bli såååå skönt. Så idag är det busy med amssa saker som ska fixas.
    Axel ska vara hos farmor & farfar fre-sön och med morfar & mormor sön-mån. Och en liten kusinträff under måndagen. Så han kommer ha en härlig helg han också.

Vad skönt Stjänis med din sista dag på evigheter Ta hnad om dig nu och vila och boa in dig riktigt ordentligt. Stora kram!!

• AyBee

Här är jag. Fick en påminnelse av Grund ochkom på att jag inte varit inne på ett tag.

Resan var kanon. Det finns lite bilder på FB och på vår hemsida www. roxnas. com
    Vi fick se massor av Barcelona tack vare turistbussarna och en massa cava och solsken. Ska definitivt dit igen. En shopping resa kanske damer

• AyBee

Ja vad ska jag skriva.....ska till IKEA kl 13 och möta upp en kompis och hennes 7 mån son. Ska spana in kök igen tänkte jag samt garderober. Vill så gärna byta dom i sovrummen.

Sen efter det tänkte jag att vi åker hem till AStriden och myser lite. Det var evigheter vi sågs känns det som och t o m Axel har reagerat När jag frågade både igår och idag vad han ville göra så ska han "Träffa Nina" Han har abstinens tror jag

• AyBee

Jaaaa Malin. Du o A kan få sova hemma hos oss. Har ju en hel stuga inreädd både med stor säng och spjälis. Du är välkommen när som helst!! Har semester länge iår. v 28-33.

Jag längtar också till imorgon!!!

• AyBee

Wiiiiii Erica...inte många dagar kvar nu!!!! SPÄNNANDE!!

• AyBee

Supergrattis till Erica o Peter för deras söta Alma!!! Hon föddes i söndags den 21:e kl 22:57. Hon är 50 cm och o väger 3850g dvs helt perfekt!!

Stort grattis till hela stora familjen på numera 3

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8