Inlägg från: 31 maj 2008 |Visa alla inlägg
  • 31 maj 2008

Underbara Göteborgsfruar - Del 8

Hej hej!

Här är allt bra Ska baka focaccia och frysa in idag till A:s namnkalas nästa helg.

Vi hade så mysigt besök i fredags av Grund och H! Tack! Synd att huset inte var bra. Då skippar ni det imorgon?

Nyfiken på bröllopet, Astriden! Fina bilder har jag ju sett i bloggen och fb.

Kram på er alla!

• 31 maj 2008

Halloj!

Vi var ju på bröllop i Lysekil i helgen, och det var superroligt och vackert. De åkte häst och vagn, tycker det är otroligt fint. A var hos farfar med sambo och vi roade oss ensamma, härligt!

Sedan var det första mors dag och bröllopsdag, blev mycket firande i söndags!

Nu förbereder vi inför A:s namnkalas på lördag. Vädret verkar ju inte bli det bästa direkt...

Kram på er!

• 31 maj 2008

Tittar snabbt in och säger hej! Vi får ju inte låta trådkontakten dö ut, eller hur! Särskilt inte för mig som inte kan vara med på fika och träffas!

Nepp, ut i solen igen! Har en god fruktdrink med krossad is, melon och kiwi som väntar

• 31 maj 2008

Tror precis som du, Grund!

Barba:
    Kille: Grund, Maj
    Tjej:

Stjärnis:
    Kille:
    Tjej: Grund, Maj

Å, vad spännande!

Här är allt bra, har varit på skolavslutning idag. Kallt och regnigt men väldigt mysigt.

AyBee - nyfiken på resan. Såg bilderna på FB, såg ut som ni hade det riktigt bra!

• 31 maj 2008

AyBee - jag är med på shoppingresa!

• 31 maj 2008

Jag hade en liten plan på att åka ner själv med A, men nu är jag i Eskilstuna och träffar kompisar. Men om vi planerar in en fika nån vardag, kan jag säkert ta tåget ner och sova över! Saknar ju er!

• 31 maj 2008

Todilooooo! Hoppas lunchen var mysig! Saknar er! I helgen har Abbe fått mat för första gången och så har vi varit o badat. Mys!

Kramar till er alla!

Tack, AyBee, det ska jag komma ihåg!

• 31 maj 2008

Å så roligt, Barba! Både Grund och min gissning stämde! Vad säger den blivande storebrorsan? Klart ni skulle fira!

• 31 maj 2008

Hoppas allt är bra med er, tjejer! Här laddar vi inför fredagens kalasande och hoppas på fint väder. Inte så mycket nytt annars att berätta om. Vi har just varit och storhandlat, och på väg till bilen gick kundvagnen sönder på något mystigt sätt, så påsen flög ut och olivoljan gick sönder. Aaargh!

• 31 maj 2008

Hoppas alla hade en underbar midsommarafton! Vi hade det kanon! Till er som fick tre mms: det var telefonen som fick spatt, inte jag som hade börjat med snapsen

• 31 maj 2008

Åååååå, grattis grattis! Å en liten tjej också!

Jättekramar till er!

• 31 maj 2008

Roligt med blogg!

Vi är också varma, 30 grader hela veckan... A vill mest vara i famnen när det är så varmt, men då blir han ju ännu varmare...

Kram på er alla!

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar - Del 8