• Saralainen

Någon mer som ska till Amalfikusten Italien?

Hejsan!
    Någon mer som valt att åka till Amalfikusten i Italien på bröllopsresa??

• Svar på tråden Någon mer som ska till Amalfikusten Italien?
  • fragolina

Nej men min blivande kommer från Neapel så vill du ha tips står jag gärna till tjänst!

• vintage

jag frågade samma fråga för ett par dagar sen men inget svar...så det verkar inte som om nån ska dit... Vi har pratat om det men ej bestämmt oss ännu, jag är ruskigt sugen på det iaf.

• E11a

Var där i oktober. Jättevackert och fortfarande varmt i vattnet så man kunde simma. Härligt folktomt! Nakenbadade i solnedgången vid en jättefin strand som förmodligen är propfull på sommaren. Härligt att ha det helt för sig själv

Fantastiska resturanger många med Guide Micheline stjärnor.

• Lakritsbåten

Vi var där 2002. Helt fantastiskt! Bodde i Sorrento, åkte till Capri, Neapel, Ravello - helt fantstisk liten by... god mat och perfekt för romantisk bröllopsresa

mmm, åk dit!

• Carrosan

Amalfikusten är helt underbart! :)

Varit där två ggr och älskade allt, håller med om att Ravello är bäst, kolla in Villa Cimbrone, perfekt honeymoon ställe!

Tips: Hyr båt !

Åker själv på bröllopsresa till Italien dock till Comosjön, Tuscana och sardinien!

Lycka till och njut! :)

• kullaberg

Tack! Jag tror precis jag hittade precis vad vi önskar oss av en Bröllopsresa! Nu ska jag läsa på allt jag kan om Amalfikusten!

• W2B Blom

JA! Vi ska dit på vår bröllopsresa och jag längtar så otroligt mycket!

♥ Bästa skönhetsmedel är lycka! ♥
  • Ayla sthlm

vi ska oxå dit i bröllopsresa i slutet av juli i två veckor.
    Längtar oändligt mycket jag med!

• CeciliaA

Vilka bolag ska ni alla åka med som ska dit? Det låter väldigt vackert och trevligt!

• Saralainen

Är idag hemkommen från 1 veckas bröllopsresa på Amalfikusten.
    Vi bodde precis utanför Amalfi.
    Det var underbart.
    30 grader sol varje dag, underbar omgivning, god mat.
    Hör av er om ni vill ha tips =)

Svar på tråden Någon mer som ska till Amalfikusten Italien?