• Sommar bruden

Gekås

Någon som nyligen varit på Gekås i Ullared och shopat engångsartiklar?
    Undra vad för fynd man kan hitta där och vad ni fick ge för allt. Läste ett gammalt inlägg från 2005 där en brud köpt massor med saker för drygt 400:-!! Inser ju att inflationen påverkat något de senaste 4 åren.

Så vad köpte ni och vad kosta det:)

• Svar på tråden Gekås
  • stulle

Hej!
    Jag var i Ullared i söndags.
    Tittade väl inte direkt engångsartiklar, men gick där och kollade efter servetter.
    Då det nästan är på samma avdelning så såg jag att dom hade mycket till kommande studentfester.
    Alltså mycket blått och gult.
    Om du ha Ekohallen eller Rusta ganska nära dig så tror jag att du kan fynda där likaväl som på Gekås.
    Lycka till!

• Sommar bruden

Okey! Jag hade tänkt köpa tygliknade servetter. såg du vad de kostade?

• stulle

Nej det gjorde jag tyvärr inte.
    Jag köpte vanliga servetter.
    Men jag vet att Ikea har servetter som känns som tyg men är av papper. Tror faktiskt att dem heter bröllop.

• Jen75

Ring dom och kolla, de har jag gjort vid något tillfälle och dom har svarar på nästan allt. Berätta gärna vad dom säger :)

• Sommar bruden

Ja, jag har kollat på dem på IKEA. Men tänkte att jag kunde köpa allt man behöver på ett och samma ställe. Ska även ha champagneglas i plast m.m

• bridesilly

servetter med linnelook kostar ca 15kr för ett stort paket, vi köpte våra servetter där. kolla galleriet på dukningen. annars är det inte så värst mycket som finns i engångsartiklar. pappersukar finns bara vita med nåt mönster på som inte är så bra alls.

annars köpte vi alla diamanter till borden på gekås ex.
    småsaker som tvingar att sätta ihop borden med och sådär är ju väldigt billigt också.

• lönnsjö

Åh, diamanter till borden. Var hittade du det?? Vi ska dit på tisdag ochjag tänkte kolla om jag hittar något till dukningen mm.

• DanKat

Vi var på Gekås i somras och köpte bl.a. jättemycket konstgjorda växter (både blommor och murgrönegirlanger). Det var helt extremt billigt jämfört med andra ställen!! Såg t.ex. en typ av konstgjord blomma där som kostade 15kr/st, och någon vecka senare såg jag en precis likadan blomma i en inredningsbutik för åtminstone 70kr/st! Murgrönegirlangerna betalade vi 29kr/st för, det var också betydligt billigare än på andra ställen!

• bridesilly

finns bland plastblommor och sånnt

lönnsjö skrev 2009-05-06 23:02:01 följande:
    Åh, diamanter till borden. Var hittade du det?? Vi ska dit på tisdag ochjag tänkte kolla om jag hittar något till dukningen mm.
  • summerdreams

Bridesilly: Va det dom stora diamanterna som man ser på dina bilder? kommer du ihåg vad dom kostade?

Svar på tråden Gekås