Hotell i New York ? (lite mindre dyrt men ändå bra)
Tips, ange gärna vad du menar med "inte så dyrt", för det kan vara väldigt olika. Ett intervall brukar hjälpa till att få folk att tipsa.
Tips, ange gärna vad du menar med "inte så dyrt", för det kan vara väldigt olika. Ett intervall brukar hjälpa till att få folk att tipsa.
Jag tycker ofta att tipsen på boende som finns med i guideböcker kan vara bra att utgå i från. Där finns ju alla kategorier och så kan man själv gå in på webben och kolla på deras hemsida. Resehandböcker kan du ju låna på biblioteket om du inte vill köpa, eller så köpa aftonbladet idag som du redan fått tips om och kolla i den.
Jag läser oxå alltid på Tripadvisor.com innan jag bokar hotell, men man får ha lite sunt förnuft och läsa en hel del för att bilda sig sin egen uppfattning, för ofta är det folk som verkar ha överdrivet höga krav som skriver ner hotellen. Och så kolla vad de är som det klagas på, om det är att roomserivcen inte var något att ha skiter jag i det, för det nyttjar jag aldrig, men handlar det om städning och så är det en annan femma.