• vi i juli

Måste man ha vita skor?

Letade efter ett par vita ivory skor utan spetsig tå men hittade inget jag gillade. Jag hittade dock ett par söta champangefärgade sandaletter med stenar på remmarna. Kan man ha det till en ivory-vit klänning? Skorna kommer ju inte synas så mycket under klänningen,och mest vara skyggade av klänningen. Kan inte riktigt bestämma mig...

• Svar på tråden Måste man ha vita skor?
  • paulaner

Klart man kan ha det! Det låter jättesnyggt! Det enda jag skulle undvika är kritvita skor till en Ivory-klänning. Själva ska jag ha Ivory-klänning och bronsfärgade skor. Och de skorna kan jag dessutom använda massor sedan till andra outfits.

• Undertecknad

NEEEJ!!
    Jo, det är ju självklart du kan. Tycker det är fint med skor i avvikande färg. Dessutom syns skorna sällan under bröllopsklänningen. Jag skulle lika gärna kunna ha gått barfota och ingen hade märkt det. :)

• MulleNuh

min klänning är ljusguld/champagne. den är rätt ljus tycker jag. Men skorna är lite mörk champagne. Det ser fint ut!

• Fenixx

klart man kan ha annan färg. låter fint.

• Lillaråsa

Hi hi, jag ska ha gummistövlar ;)

• Jag vill

Jag ska ha ett par kilklacksskor i grå satin!

• Jojjo82

Klart du kan! Jag ska ha exakt samma färgkombination som du och tror det blir kalas

Svar på tråden Måste man ha vita skor?