• vi i juli

Måste man ha vita skor?

Letade efter ett par vita ivory skor utan spetsig tå men hittade inget jag gillade. Jag hittade dock ett par söta champangefärgade sandaletter med stenar på remmarna. Kan man ha det till en ivory-vit klänning? Skorna kommer ju inte synas så mycket under klänningen,och mest vara skyggade av klänningen. Kan inte riktigt bestämma mig...

• Svar på tråden Måste man ha vita skor?
  • Fru Nolsu

Jag ska ha mörkrosa skor i mocca! Dom är jätte snygga, hittade dem på Zara för 249 kr! Det billigaste än så länge i denna budgeten!

• MysanX

Klart du kan. Jag har mellanvit klänning men silvriga skor.

• UBW

Jag ska nog ha gröna skor! Och ett grönt band i midjan

• Sundance

Det tycker jag absolut!

Nu har jag förvisso inte bestämt mig för om min klänning blir ivory eller vit en jag ska utan tvekan ha röda skor!

• Miapia 34

Jag tänkte ha ett par knallröda skor med ganska hög klack

• Energy

Klart man kan, jag hade silverfärgade!

• Hannaz

Nej det är dödsstraff på allt annat än vita skor...

• Red Scarlet

Hah jag är inte ens speciellt förtjust i vita skor så jag säger NEEEJ det måste man inte Jag tycker att det är fint eller i vissa fall väldigt hett med skor i avvikande färg. Jag ska ha ljusrosa skor!

• miamedknuff

Jag ska först ha ett par snygg träskor (pga av att vi ska vara på mjukt underlag) sedan bytr jag skor till middag och dans - ett par guldfärgade blir det då. ;)

• AIE

Jag ska ha två par skor: Ett par guld skor som är över 100 år gamla under vigseln( något lånat) och mina egna brudskor i ivory under festen.
    Färg är härligt!

• Cisslan

Jag funderar också på silverskor! Klart man inte måste ha vita!

• Fenixx

kan ju tillägga att jag ska ha matt guldfärgade.

• Linda7608

Absolut inte, jag har ljus rosa då vårt tema är rosa och silver.

• Erika10710

Nej, absolut inte. Jag tycker man ska välja nått som man själv tycker om. Jag kommer att ha blå mocca-skor och när vi började tänka på färgtema så föll sig blått då naturligt. Dessutom kan jag ha mina ursnygga skor låååångt efter :) Bild finns i galleriet!

Svar på tråden Måste man ha vita skor?