Behöver råd ang. gravid tärna
Jag håller också med ovanstående. En klänning i empir/ baby-doll stil skulle väl passa perfekt? Då kan ju magen växa hur den vill och en sån klänning passar ju också på en icke-gravid brudtärna.
Jag håller också med ovanstående. En klänning i empir/ baby-doll stil skulle väl passa perfekt? Då kan ju magen växa hur den vill och en sån klänning passar ju också på en icke-gravid brudtärna.
Det var en jättefin klänning men personligen tror inte jag att den passar alls på en gravid kvinna. Kan du inte tänka dig att byta klänningsmodell alt som någon sa ovan att de kan ha olika modeller på klänningen?
Om du gärna vill sy upp dem i samma tyg kan ju den ena tärnan ha den modellen du visar och din syster en annan.
Om man gör en empir-klänning med band i sidan som knyt och dras åt i ryggen så ska den nog passa. Det går ju alltid att ändra lite hos sömmerska precis innan bröllopet.
Det är väl viktigare att din syster kan vara tärna än att de har precis en viss modell på klänningen?
Superfin klänning! Ännu finare än den första tycker jag! En sån vill jag också ha!