Inlägg från: MiaMariaR |Visa alla inlägg
  • MiaMariaR

Behöver råd ang. gravid tärna

Med risk för att bli totalt utmobbad av alla BT-brudar; måste de ha matchande klänningar? kan de inte bara få ha något som de själva ansvarar för och som är fint?

• MiaMariaR

Den klänningen tycker jag ser riktigt bra ut! Hoppas båda tärnorna gillar den!

Och jag menade inte att klanka ner på ert beslut att ha matchande klänningar, bara att ifall det känns som ett stort problem så kanske det inte är värt det..

CaSan skrev 2009-05-09 19:58:19 följande:
    Nu har jag letat upp en annan klänning som kanske kan passa bättre. Denna modell verkar vara lösare i både midja o vid bysten. Nå tjejer, tror ni denna kan passa bättre till min gravida tärna? Passar den min andra tärna som är smärt och inte det minsta gravid? Jag vill inte gärna att min ogravida tärna ska känna sig gravid utan att vara det för att jag nu måste välja en klänningsmodell som passar en gravid kvinna... Jag har sedan länge bestämt mig för att mina tärnor ska ha samma klänningsmodell. Detta är något jag velat sedan länge och jag vill fortfarande ha det så även då vissa kan tycka att detta inte är en sån viktig sak. Vi är alla olika och tycker olika saker, vilket jag har stor förståelse för...
Svar på tråden Behöver råd ang. gravid tärna