Inlägg från: planerarbröllop |Visa alla inlägg
  • planerarbröllop

Partytält/Paviljon.

Ni som funderat på eller har använt er utav ett partytält/paviljong till erat bröllop.

Jag funderar på att köpa det här:
    www.jysk.se/165/417/3733800/a/catalog

Nu har det säkt priset med 499:-. Jag funderar på om jag ska avvakta och hoppa på att de sänker ännu mer eller om jag ska slå till?

• Svar på tråden Partytält/Paviljon.
  • planerarbröllop
    FelizLane skrev 2009-05-11 09:42:36 följande:
    naa... jag är jämt så feg och köper! Så jag tycker du ska köpa nu ;)
    Det är ju rätt skönt att slippa grubbla.. Men jag gifter mig ju inte förrän den 8 augusti så kanske kanske sänker de ännu mer..
    Jag är en riktig lite ekonomiråtta, jag måste nog skärpa mig och köpa tältet :)
  • planerarbröllop
    stugan09 skrev 2009-05-11 22:03:18 följande:
    Jag jobbar på jysk.. O kan säga så här vänta inte allt för länge för de brukar ta slut mitten av sommaren så de inte finns att få hem igen. Tror inte de sänker det så mkt mer iaf.. men kan kolla imon när jag jobbar om jag kan se någon mer sänkning det närmsta.
    Jag köpte tältet igår, vågade inte vänta.. Skulle det bli någon mer prissänkning?
    Vet du någonting om kvalitén?
  • planerarbröllop

Rör det sig om ett par tre hundra så spelar inte prissänkningen någon roll, men halva priset.. Då skulle jag dö :)

• planerarbröllop
    Lischen skrev 2009-05-11 23:27:36 följande:
    Hur stort var det tältet? Och hur var kvalitén, jämfört med Jysk och Biltema?
    Jag undrar detsamma, hur stort var det?

Jag tycker det här tältet på jysk är så oerhört fint..
  • planerarbröllop
    Mailskruttan skrev 2009-05-12 08:53:20 följande:
    En dum fråga kanske, men hur många får plats i ett sånt där tält från Jysk?? Med bord å stolar?
    Vi kommer vara 45 personer och det hoppas jag ska gå bra. Då är det barn inräknat var av 3 stycken sitter i barnstolar.

Vi kommer ha 8 stycken bord ungefär. Eventuellt kommer vi att ha barnbord för de större barnen under ett vanligt partytält.
  • planerarbröllop
    lipaj skrev 2009-05-12 08:57:46 följande:
    kan man köpa tält utan sidor när man gifter sig 25 juli? hoppas på en kanondag!
    Har man tur så. Men jag skulle absolut köpa med sidor. I bästa fall kan man bara ta bort sidorna om vädret är kanon.

Anledningen till att jag vill ha sidor är dels för blåsten så jag kan duka utan att allt blåser bort på borden och även om det i värsta fall skulle regna.
  • planerarbröllop
    stugan09 skrev 2009-05-12 22:15:33 följande:
    jag kollade upp det.. men jag såg ingen mer sänkning.. Så du gjorde rätt.. Vi har inte haft några problem me paviljongerna men spara kvittot. Så är det inga problem om det skulle dyka upp nåt. Hoppas du blir nöjd.
    Tack, det hoppas jag också! Vi ska prova sätta upp paviljongen innan bröllopet så vi slippar stå där dagen innan med långa näsor :)
Svar på tråden Partytält/Paviljon.