Bila i USA
Då den gamla tråden är avstängd skapas här en ny.
Om fem veckor bär det äntligen av. Hur går det för er alla härliga brudpar som också ska åka till Kalifornien - Resfeber, någon?!?!
:)
Då den gamla tråden är avstängd skapas här en ny.
Om fem veckor bär det äntligen av. Hur går det för er alla härliga brudpar som också ska åka till Kalifornien - Resfeber, någon?!?!
:)
Hej sommarpar!
Vi ska bo en natt i Carmel (söder om Monterey).
I SF ska vi bo på ett hotell som heter The Westin Market Street. Verkar ha ett toppenläge i city!
Gissa om jag längtar efter att packa väskan...den bara ligger här och vänta :)
När blir bröllopet?
Glömde en sak:
Hurra för att dollarn har gått ner!!!! :)
Jag var lite skakis i mars då kurvan steg för var dag.
NY brud skrev 2009-05-16 16:03:32 följande:
NY brud skrev 2009-05-17 10:56:43 följande:
Min kille är också borta hela veckan + helgen. Vi är särbo då han jobbar i Norge. Denna helgen ska han på Sweden Rock festival och sedan ses inte vi förrän det i princip är dags... nu börjar nerverna att komma :) Är jag nästa på tur eller när gifter ni er nu igen? Den 13 juni är det dags för oss. Avresa till USA den 17 juni.
sommarpar - vad kostar en lunch på ett ungefär hos Gordon? Jag har också bokat bord men hittar inte priser. Ska inte säga något till min blivande utan överraska :)
Hej brudar!!!
I lördags var vår bröllopsdag! Allt blev så mycket mer fantastiskt än vad vi någonsin kunde hoppas på. Det finns inget som jag vill ändra på den dagen. Tänk på att njut av Er dag - den är sååå snabbt över.
Nu sitter jag hos en vän i Göteborg. Klockan 06.30 avgår planet mot Kalifornien. Kan inte fatta vad de tär jag precis har upplevt och vad jag nu ska få uppleva. Lever lite som en dröm och trots att jag försöker att vara närvarande hela tiden och fånga ögonblicket så är det FÖR bra FÖR att vara SANT!
Önskar Er alla ett varmt lycka till och att i får en trevlig resa!
Kram Carolina