Inlägg från: Sommarpar |Visa alla inlägg
  • Sommarpar

Bila i USA

det finns säkert massa olika men den vi hittade kostar 3400:-/person. ska kolla runt mér o se vad som finns, funderar oxå på om det är billigare att beställa på plats, jämfört med hemifrån...

• Sommarpar

vi ska bo på hollywood city inn..ska hålla utkik efter er haha..antadligen e vi ju de enda svenskar där då :0)

• Sommarpar
    sasso skrev 2009-05-25 19:34:46 följande:
    Vår hotell ligger endast ett stenkast ifrån varandra. Vårt ligger på andra sidan av väg 101. Vad ser ni mest fram emot på resan? Vilken är den absoluta höjdpunkten?
    Va roligt att det e så nära ändå..
    Jag ser mest fram emot Napa valley wine train, LA och Las Vegas och Yorsemite, Rutt1, Alcatraz, lunch hos Gordon Ramsey´s restaurang, San Francisco..Hade varit fräckt om man hade med sig en liten "frasse" hem, (im ni fattar ;0)) skulle ha valt att åka til ställen som har fina namn om man ska vara så modern..
    men för att sammanfatta så ser jag fram emot allt!!!
  • Sommarpar

oj, nä det har vi missat, tänkte skicka iväg ett mail i dagarna men visste inte att det va så lång väntetid..men vi e ju där om typ 2 mån så det e nog ok..

• Sommarpar

haha, lasse hade ju funkat om inte min pappa heter det..
    visst hade det varit roligt att åka två o komma hem tre...
    är det fler än vi som planerar barn efter bröllopet?

• Sommarpar

vi bestämde oss häromdan men har tyvärr inte hunnit boka än..
    det finns olika alternativ man kan välja på (prisklasser)vi åker från san francisco med båt o buss tänkte vi..

kolla på www.winetrain.com, finns filmer som visar hur det ser ut o vad som ingår, riktigt mysigt!

visst hade det varit roligt hos Gordon, den snälla versionen..

• Sommarpar

min kille e bortrest med jobbet ett par dagar så vi står helt still i planeringen, tyvärr kollar jag hellre på Paris Hiltons serie än att boka mer saker just nu...sätter killen på det i helgen istället ;)

• Sommarpar

sasso: oj det den juli, det e verkligen inte långt kvar!! klarar du nerverna tror du? vi gifter oss inte förrän den 11 juli och jag har redan haft mardrömmar i flera veckor, nervös i flera månader och drömt om bröllop ist sätt varje natt sen vi bestämde oss för bröllop för nästan 2 år sedan, helt sjukt egentligen att jag inte tröttnat på allt som har med bröllop att göra...

vi hittade inte heller någon prislista för lunchen men kollade på al carté menyn (eller hur det stavas) och resonerade att det borde ju va billigare på lunch..

• Sommarpar

jag har ingen aning om vad jag/vi ska göra kvällen innan... antadligen kolla 711 gånger att vi ställt väckarklockan på rätt tid, kolla så det verkligen va "imån" vi ska gifta oss, äta massvis (för vad annars ska jag göra)tänka att jag skulle inte ha ätit det tänk om jsag inte kommer i klänningen "imån" sen e det nog kört haha...
    eller
    så kommer jag nog bara slötitta på tv o gå till stan o fika lite.

tur att man känner sig själv, allt eller inget é det som gäller...

• Sommarpar

nu har vi bokat lunch hos gordon´s den 19 juli...
    hoppas han är i stan och arbetar då, men chansen e nog inte så stor..

• Sommarpar

Idag blev jag fira på jobbet! såå oväntat. Fick en stor korg med massa amerikanska saker, kex, vin, marchmallows, cheesecakemix osv. vi fick även en gästbok till bröllopet (jag skulle beställa en ikväll så det va perfekt!) där varje arbetskamrat skrivit i. Det var såå roligt att läsa vilka minnen de har med mig.

och nu är det mindre än en månad kvar tills den stora dagen...

• Sommarpar

GRATTIS!!!
    va roligt att ni verkligen fick den underbara dagen nu drömt om!
    Hoppas ni får en underbar bröllopsresa och ta hand om varann!!

Svar på tråden Bila i USA