När frågade ni ?
när tillfrågade ni era tärnor?
jag har väldigt svårt att bestämma mig för vem jag ska ha.. eller om jag kanske ska ha två...
hur har ni tänkt vid valet?
när tillfrågade ni era tärnor?
jag har väldigt svårt att bestämma mig för vem jag ska ha.. eller om jag kanske ska ha två...
hur har ni tänkt vid valet?
jo, jag har väl kasnke egentligen tre som jag funderar över.. en som jag känt sen jag va 7-8 år.. en som jag lärde känna under högstadiet och en från gymnasiet...
men som sagt hur tänker man, när man ska välja.. haha
nja, jag vet inte om jag tycker att det är så supertidigt.. vi ska gifta oss maj 2010.. och jag känner mig nästan stressad över att jag inte frågat någon än. haha.. men jag känner mig stressad över det mest just nu... är sån som person..
förväntan2010: jag är också rätt ung (och eventuella tränor också) kommer vara 23 när bröllopet infaller
så, man kanske skulle göra något liknande dig... skriva upp lite skämtsamt vad det är man förväntar sig av dom..
och då har dom ju som sagt tillfälle att tacka nej, när dom vet vad dom "ger sig in på" , fast som sagt, hoppas att dom tackar ja!
sockersmulan: Jaaa, exakt... försöker intala mig själv att det är lugnt, ett år kvar... men sen blir jag superstressad över allt som måste fixas som sagt!!
Förväntan: lycka till!