Instrumentalversion Sonja Aldéns "Du är allt"
Hej hej!
Jag behöver den instrumentala versionen av "Du är allt". Vi ska ha ett strandbröllop och en solist som ska sjunga till. Vet någon var man får tag på den, betalar gärna!!
Hej hej!
Jag behöver den instrumentala versionen av "Du är allt". Vi ska ha ett strandbröllop och en solist som ska sjunga till. Vet någon var man får tag på den, betalar gärna!!
Hej!
Jag letar också efter den här versionen av låten. Jag har sett att man kan ladda ner den på sonja aldens hemsida men den kostar då 99 kr. Jag tycker det är lite mycket för en låt. Vi kanske kan göra så att en av oss laddar hem den och sedan delar vi på kostanaden?
Ja, varför inte? Bra idé!
När behöver du ha den?
Jag behöver den snarast eftersom jag ska öva in låten. Ska sjunga den på mitt bröllop. Skulle du ha ett strandbröllop vad fint det låter. När?
Jag kan ladda hem låten om du vill. Om du sätter in 50 kr på länsförsäkringar kontonummer 9020.65.129.12 och ger mig din mail så kan vi fixa det idag.
Jag behöver den inte förrän om ett år, men det spelar ingen roll om jag får den nu.
du, skicka mig din mail så fortsätter vi där...jag mailar dig sen...
min mail är elin.hager@telia.com min sambo och jag har mail på samma ställe så vi ser varandras mail och det är en hemlighet att jag ska sjunga sången så det är inte helt bra att vi mailar om det. Men jag kan se till att han inte tittar på sin mail i några dagar....
Vet inte om ni hunnit köpa ännu, men annars finns den på notpoolen.se för 35kr. P.s Tänk på att det finns en risk med att lämna ut dina uppgifter så öppet D.s
Fast de vill ju ha instrumentalversionen, inte noterna, som jag förstått det..
Jo, det är just instrumentalversionen vi är ute efter...
oj oj tänkte mig inte för... kanske inte så smart, tänkte inte på det, känns som alla hjärnceller har försvunnit sedan jag började planera bröllopet. Så förvirrad nu. Hur gör vi med låten...
Vänta lite Brodelius, jag mailar dig alldeles strax! kan du kolla din mail där du är?
Sorry, blandade visst ihop skillnaderna där ett tag. :)
Man vet ju aldrig vad en del teknikkunniga är kapabla till, så ja, jag var bara omtänksam.
När behöver ni låten? Jag kanske kan spela in den åt er på keyboard/piano? Inboxa mig om ni är intresserade.
Hej Brodelius.. hoppas du får tag i låten! Den är jättefin... men jag kan inte hålla mig - byt kontonr. Det finns mkt man kan hitta på med dom där siffrorna.
www.klicktrack.com/lionheart/releases/sonja-alden/du-ar-allt-instrumental-2
Den skall jag med också ha - den är så fin!
Hej, vet inte om någon av er fortfarande har kvar den instrumentella versionen av Sonja aldens låt men isåfall köper jag den gärna av er. Ska nämligen sjunga på ett bröllop i sommar och vill ha hennes lugna piano version istället för Shirley clamps version 💖