Inlägg från: Brodelius |Visa alla inlägg
  • Brodelius

Instrumentalversion Sonja Aldéns "Du är allt"

Hej!
    Jag letar också efter den här versionen av låten. Jag har sett att man kan ladda ner den på sonja aldens hemsida men den kostar då 99 kr. Jag tycker det är lite mycket för en låt. Vi kanske kan göra så att en av oss laddar hem den och sedan delar vi på kostanaden?

• Brodelius

Jag behöver den snarast eftersom jag ska öva in låten. Ska sjunga den på mitt bröllop. Skulle du ha ett strandbröllop vad fint det låter. När?

• Brodelius

Jag kan ladda hem låten om du vill. Om du sätter in 50 kr på länsförsäkringar kontonummer 9020.65.129.12 och ger mig din mail så kan vi fixa det idag.

• Brodelius

min mail är elin.hager@telia.com min sambo och jag har mail på samma ställe så vi ser varandras mail och det är en hemlighet att jag ska sjunga sången så det är inte helt bra att vi mailar om det. Men jag kan se till att han inte tittar på sin mail i några dagar....

• Brodelius

oj oj tänkte mig inte för... kanske inte så smart, tänkte inte på det, känns som alla hjärnceller har försvunnit sedan jag började planera bröllopet. Så förvirrad nu. Hur gör vi med låten...

Svar på tråden Instrumentalversion Sonja Aldéns "Du är allt"