I vått och torrt och stiltje och orkan
Jag är här!!! Nu ska jag bara läsa ikapp!!!
Jäkla tur att maken tog med sin bärbara hem från jobbet!!
Jag är här!!! Nu ska jag bara läsa ikapp!!!
Jäkla tur att maken tog med sin bärbara hem från jobbet!!
Idag träffade jag Ninnis o Lanovia!! Tackar för två väldigt mysiga fikor! O ja.....vi pratade verkligen om allt precis som vi gör här i tråden....väldigt bra då vi fick sitta själva ganska fort!! Skrämde nog bort några killar som inte kände för att sitta o lyssna på flytningar, hormonsvängningar o ÄL! Moahahahahhaha!
Vi kom fram till att det är attans tur att vi har varandra här inne.....för vi är alla (nästan ) i samma situation o det stödet som vi ger varandra är ovärderligt....o så tror vi att även våra män är rätt glada för att slippa höra alla detaljer som ältas o grunnas på!!
*gör vågen* för Lanovia som lämnat blod!
Blommis: Kramar är guld värda.
Hvidis: Fladderbuset är rätt snällt än så länge iallafall...använder bara min urinblåsa som studsmatta ibland...
Buset har sina vakenperioder.....rätt konsekvent redan.....blir intressant att se när den behagar komma ut.
Låter jobbigt att du inte får sitta still...men har hört andra som fått hårda protester när de varit stilla.
Fladderbuset sprallar ju så klart loss när jag sitter ner (ibland) men då pratar vi o så klappar jag magen så blir det bra.....so far so good...
Andbeyond: Klart ni har plats för katt!!