Himmel och pannakaka vilka spaltmeterar som producerats denna förmiddag!
jag blir alldeles rörd och generad av berömmet och klok-etiketterna...
Pojkarna snackade visst lite innan träningen igår och min sambo kollade av lit emed den tredje killens pappa-som inte hört ngt alls, den andra killen satt ju nämligen också hemma och skulle INTE gå på någon fotboll men min son!
Nu är det tydligen bra och när jag frågade sonen igår innann han somnade sa han att "men JA!! PÅMINN mig inte nu då hela tiden!"
Så, då får jag ju släppa det då...Ska snacka med fröknarna sedan också och se till att de hållerlite extra koll på den där trion. De är SUVERÄNA i den skolan på att jobba medrelationer och nolltolerans mot mobbing osv. Det är en ynnest att ha sitt barn där och det är fullständigt självklart för mig att vara med i föräldraföreningen, så man lär känna så många barn och fröräldrar som mäjligt. VIPS är det tonåringar man har, som ska gå på festaer och gu vet allt. Då är det bra med satrkt nätverk föärldrar emellan och att ungarna känner även andra barns föräldrar.
Ninnis: herreminskapera vilken äcklig start på dagen! *räcker dig en mugg nybryggt Zoegas,-mjölk?*
Jag skulle aldrig i livet drömma om att för-göra (!) kaffe sådär, då FÖRSVINNER ju en del aroooooom! Nej, jag tackar gudarna för min Perculator och brygger STARKT och livgivande elixir som rundas av med en skvätt mjölk.
En labbe som inte fick frukost? Åh, ka se de ögonen framför mig!
Håller tummen att det går bra med operationen!
Min svägerska och svåger har en kompis vars labbe flyttade till dem ute på landet, men de har reklamerat henne som de sa, för hon åt sig igenom hela deras hem. De har tre barn och hade tex en av dem glömt ett äpple i ryggsäcken, ja då åt hon upp ryggsäcken för att komma åt det. Hon lärde sig öppna alla utdragsskafferilådorna och sopskåpet och vräkte i sig hela mjölpåsar och ALLT hon kunde hitta!
Att hon då av och till blev riktigt risig i kistan så att hon en dag bla sprutbajsat ner hela deras hall me ALLA kläder och allt när hn var ensam en stund, tror jag var det som rågade måttet så att säga!
Själv är jag inget hundproffs precis, men jag tycker det verkar som den jycken had ebehövt ett jobb att gå till för att få stimulans i hjärnan tillräckligt?