I vått och torrt och stiltje och orkan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hinner inte läsa allt nu men ger alla en stor kram
Blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på kortet *ler stort från öra till öra och längtar efter en egen*
Ingis: Sexleksak Ja, den säger ju ALDRIG nej...
Har faktiskt en undanstoppad lååååångt inne i garderoben, fick den av mitt tjejgäng när jag fyllde 20 år
Hinner inte skriva nu för sambon sitter egentligen här men jag är jätte nervös
Idag är vi lediga båda två (eller jag jobbade lite på fm och ska snart iväg på möte) så vi passade på att packa en picknickkorg och sen cyklade vi iväg ca 5 km från stan till en gammal ruin som ligger precis vid vattnet, är så fint där.
Där fikade vi med gott bröd med skinka och potatissallad och sen lite fruk och hade det så mysigt.
La oss på filten och bara njöt av att ha picknick i solen på en MÅNDAG och fåglarna kvittrade för fullt
Sen blev jag faktiskt lite "myssugen" och det händer tyvärr inte ofta och för en gång skull så "hängde" sambon på för han vill aldrig ha sex någon annanstans än hemma
Precis när kläderna skulle börja falla av så hör vi röster och det kommer två barnfamiljer med sina fikakorgar, USCH vad jag blev irriterad på dem
Min lust är för det mesta lika med noll men när vi kommer utanför sängen så tänder tom jag till lite men där fick man för det...
Lite gnäll bara men ni tål ju det mesta här...