I vått och torrt och stiltje och orkan
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Vilda var fint osså!
Ninnis: är det inte oftast så....det är lätt att predika men att följa det själv är inte lika lätt....
lanovia 08 skrev 2009-05-27 13:09:43 följande:
Nä men fy fasen vilken energidränering!!! Tur att du är så luttrad o vis o inte ger dig!!
*blåser försiktigt på smalbenet o pussar på plåstret*
Lanovia: Hahaha ja det är nog bara att vänja sig...kände av det mest i början...sen vänjer man sig....eller tappar känseln...
Ninnis: Lite synd är det om dig som inte har mannen hemma...men det låter väldigt skönt med te o bok o terrassen!!! *norpar en solstol o slår mig ner jämte o sörplar te o solar*
Nallis: Jobbansökan! Va spännande....o jobbigt att skriva....
Ankis: Låter ju som ett trevligt ställe du ska börja på!
Hahaha det där med stadsbussar känner jag igen....hahahaha en gång så gick jag på fel buss på centralen så jag fick åka runt HELA Malmö innan jag kunde gå av där jag skulle (3 hållplatser från Centralen...fast på andra hållet)
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-27 17:01:41 följande:
Mitt bästa tips på att slippa bli intressant för jobb som man inte vill ha....är att inleda brevet med:
På arbetsförmedlingens begäran söker jag tjänsten som......
Kvittar hur mkt de har behov av folk...så skriver man så så hamnar ens ansökan i det runda arkivet direkt....har jag märkt.
Sen är det ju inte fel att begära rejält hög lön.
Oj sicket stiljtje det är här idag....man skulle ju kunna tro att vi har mkt att göra!
Bara måste se inspelningen av Barnmorskorna ikväll!!
På tisdag ska min magen mätas! Hoppas jag kan få höra på fladderbusets hjärtslag då osså!
Hvidis: Hade gärna gått till en "jordmor"! Din verkar så mysig!
Ska till BM efter föräldragruppen...så ja...1130 ung....ska bekänna att jag känner mig tröttare än innan på mornarna.....blir nog järntabletter misstänker jag.... Nåja....ska bli kul att se alla mått o så!
Ninnis: SUCK!!! vilken energisugande jäkla svintotant! Morrar lite extra på henne.....men skönt att du fick receptet iallafall....håller nu tummen för att det inte blir strul på apoteket...*kramar hårt*
Lanovia: Naaaaw *smälter massor* Spillevinken!! Gulligt! Bra med kodord!
O Blommis har ett välfyllt kylskåp....
Skönt att höra att cykeln verkar stabil, Ankis.
Tycker att du är superduktig som kämpar på med VV! Trägen vinner!
*skickar en bamsekram till Nallis*