I vått och torrt och stiltje och orkan
*trycker ner strötkrukan rejält över skallen och rättar till glasögonen*
Go babe!
*trycker ner strötkrukan rejält över skallen och rättar till glasögonen*
Go babe!
Hahah! Jo, tjena! Nej du, DET är det inte iallafall!
Ingis: ja några andra ballar finns det inte i närheten så det är ju alltid något. jag vill ha stark senap och mycket ketchup å lite rostad lök!
oj, vad hungrig jag blev!
Guuu vad gott med korv!
*letar i kylen* näää ingen korv...koka ett par ägg kanske?
Huta åt karlsloken från mig också Ingis!
Trodde väl du skulle haka på så fort du fick nys om det!
*skakar bara på huvudet jag med*
Hahah! När jag loggar in vissa dagar när det skrivits som värst, då hinner jag bara läsa i denna tråden och ingen annan jäääättelänge!
Såg du om den äckliga labradorhistorian lanovia? Vad tror du om min teori där?
Nalle: Klart du ska vara hemma och kurera dig! INGEN annan kommer ta hand om din kropp så det får du se till att göra, och ingen kommer tacka dig om du "offrar" dig heller.
Bor du förresten möjligen i Korsberga?
Ha! Min pappa bodde ett tag i Vetlanda och sedan i Korsberga i ett litet torp på en bondgård. Så det vet jag vart det är.
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-21 09:20:09 följande:
Nu försvinner jag några timmar, logistik i barnfamiljsvärlden...
Ja, det var så jag drog min variant av logisk analys också. Hon HAR fått vara med dem på en hel massa, och gick ner till bra mycket schysstare vikt, fick bra kondis och allt, men hon vill visst inte vara ensam ALLS den damen. OCH hon är ett matvrak sedan innan, så när de bantade ner henne försökte hon skåpäta med förfärande framgång...
lanovia 08 skrev 2009-05-21 10:07:29 följande:
Så du har ett virus alltså.( Bara bakterier kan ju behandlas med penicillin)
*För det första är det visst nånting och inte ingenting!
*För det andra är det nu ännu viktigare att du håller dig lugn och låter din kropp vila.
Det av den enkla anledningen att din kropp alldeles själv måste fördriva de förbaskade bacillerna som bosatt sig där. Det behöver den få göra i lugn och ro. Mycket vila, mycket sömn, mycket vätska och GURGLA och käka ChiSan och Mivitotal. Berrocca är bra också, det ger extra krafter.
Bara för att det är vanligt eller för att doktorn inte kan hjälpa en så är det inte så att du inte är sjuk! Seså, koka thé och drick med honung...