I vått och torrt och stiltje och orkan
Daa skrev 2009-05-30 12:45:20 följande:
Hej. Det är en härlig dag i den här delen av landet också. Tar en paus från trädgårdsarbete och vedstapling för att titta in och meddela att det minsann blev ett plus. Vi är förundrade, glada, förundrade och mycket förvånade Men glada, när det går upp för oss att det är en bebis på gång. Har aldrig förut varit med om att en våg av illamående kan få mig att le fånigt och tänka "Åh, vad häftigt". Men nu hör jag att maken kommer med sista vedlasset, så det är bäst att jag går och hjälper till. Önskar er en fin lördag. Ingenjörsbruden: Leonardo di Caprio som Indiana Jones
Åhhhh!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! *wiiiiieee så roligt klappar i händerna o studsar runt med Blommis*
Hhahaha ja jo jag är rätt kass på kändisar...hahhhahah mild underdrift!
Känner jag igen någon så brukar jag komma ihåg vad rollfiguren hette...inte deras riktiga namn!
Blommis: Låter som det finns gooooooda förutsättningar för en harmonisk helg!
Jag sitter o funderar på vår blivande rabatt....Mästerrabatten 2009 av Torsten Wallin...måste justera den lite med väderstreck o strl på rabatten.....svårt när man inte kan så jättemkt om blommor....men man lär sig massor! O det kan ju vara bra att kunna ngt om de blommor man tänkt plantera eller?!