I vått och torrt och stiltje och orkan
Jo... fast varken Trettondagsafton, första maj eller midsommarafton är helgdagar i Danmark, så det jämnar nog ut sig ändå Men just denna veckan är det otroligt skönt att jobba här!
Jo... fast varken Trettondagsafton, första maj eller midsommarafton är helgdagar i Danmark, så det jämnar nog ut sig ändå Men just denna veckan är det otroligt skönt att jobba här!
Lanovia, vad skönt att magontet har gett med sig. Klarinett är farliga grejer
Hvidis, min livmoder var ju tydligen bakåtlutad (?) innebär det att jag kan förvänta mig samma sak om jag blir gravid? Eller beror det på hur pyret ligger? Maken kommer hem ikväll eller imorgon förmiddag, sen är vi lediga torsdag-söndag ihop...
Nalle, njuuuuut! *kilar genast in och tittar på din bild*
fredag-söndag är vi lediga, lite önsketänkande där kanske
Oj vilka nakenchockar vi får såhär på en lillördag
Ankan, jag har köpt clearblues äl-test. Tänkte börja testa på fredag (dag 12) och köra ( ) tills det (förhoppningsvis) ger utslag...
Ingis, nej jag känner väl att det hade varit mysigt att vara hemma... Maken har ju varit borta i 1,5 vecka och åker till Sthlm på måndag igen. Han hoppas på myshelg med fotboll på lördag så det känns inte klockrent att åka iväg. Han fick erbjudande om att gå på Springsteenkonsert imorgon, men han tackade nej för att han ville hem och mysa med sin fru Såg nu i andra tråden att ni inte heller får till det, så då behöver jag kanske inte ha så dåligt samvete...
Hvidis, då hoppas jag lillmuffins rättar till sig
*vinkar till Blommis äggblåsa*
Jag tror att vi har en babyboom på gång i tråden, med Lanovias & Daas plus och Ankans sanndröm...
*tar tag i resterande tjejer och cyklar i bredd i solskenet*
Nej, det får bli hemmahelg med massa mys! Jag längtar så mycket efter honom så jag tror inte jag hade kunnat ta mig iväg ändå
Jag tror omvärlden uppskattar om vi cyklar med åtminstone lite kläder på
Det srår att den kan vara " inappropriate for some users", så jag vågar inte kolla på den på jobbet... Vad ÄR det du länkar till egentligen?
Tack för påhejning, Lanovia
Jag kom att tänka på en rolig historia om några nunnor som alltid var ute på långa cykelturer, sen var det nånting med att någon skruvade på sadlarna, då tog cykelturerna slut...