I vått och torrt och stiltje och orkan
Åååå vad era kramar värmer och hjälper! TACK!
Det har under dagen inte kommit något färskt-alltså rött blod alls, utan det är bara brunaktigt och nu knappt synligt ens.
Har iallafall berättat för sambon att jag känner mig helt av banan idag så han vet. Eftersom ju sonen mést hela tiden är inärheten så har jag bara tagit det som ren snabbinfo -fast jag höll på att börja lipa. Förklarade också att "det här är skit som tjejerna i bebistråden både fattar bättre och engagerar sig mer i än du, och det är ok för mig, bara du begriper att det är jäääävligt jobbigt med allt detta räknande och väntande och symtom som både kan vara besvikelse OCH hoppingvande samtidigt så man vare sig vet ut eller in...."
Så han har nog lite överseende med min något instabila humörsnivå idag iallafall, för jag sa: BRÅKA inte med mig idag om något som helst i hela världen!
Så nu klipper han gräset och jag tror inte jag har fel om jag gissar att han kommer erbjuda sig att göra maten också. Han kanske to diskar, vem vet!
Vilken rolig fest Ingis!
La novia, nu måste jag ta reda på: kommer du rån Spanien så att du är född där? eller har du bott där under en tid av livet? Och var det där du mötte din kärlek?
har ingen koll alls här...