Oh nu läskas det i mun på mig igen, smörgåstårta! *dreglar*
Jag är så sugen på tacos också men det hävdar den manliga delen att vi åt för 2v veckor sedan (vilket han har helt rätt i) och att det är tydligen alldeles för tätt inpå. men jag skall nog kunna få igenom det ändå. Med små ledsna ögon från mig så tycker nog han det är bättre med mat jag kan äta än sådan som jag bara petar i. Usch för att vara så petig och kräsen som jag blivit, hoppas det går över snart.
Vad har hänt med Ankan???
Ninnis ja din chef verkar super. Mysig kväll verkar du ha haft också.
Blommis, håller med Ninnis, vilken mamma!
Hvidis ingen ny spekulant på lokalen? Vad skönt att det närmar sig slutet på ditt jobb. Förstår att det tar på krafterna att massera.
Ingis glömde svara dig igår, nästa tid hos BM är på onsdag. Då skall det tydligen tas massa prover. Och samtalas lite till kan jag tänka mig, eftersom mannen skall med. Om vi får lyssna på hjärtljuden då har jag ingen aning om. Det hade ju varit spännande.
Gårdagens buffé igår var förresten riktigt komisk. Alkoholfria dryckalternativ fanns knappt men tror alla som ville ha fick ett glas i alla fall. På buffébordet fanns förutom kycklingspett och potatissallad även, lax (gravad el rökt), mjuka dessertostar och parmaskinka. Mkt ätbart för en gravid???
Appropå detta kan någon säga mig om man får äta salami?? Har för mig att jag någonstans läst att denna måste frysas 3 dygn först men kan inte hitta igen den infon.