Då var jag tillbaka. Har haft en kanonhelg. Var trevligt midsmommarfirande, men trevligast av allt var att få komma upp till stugan, bara vara vi två, ta det störtlugnt och bara njuta av havet.
Appropå havet så badade jag klädsim igår. Hahaha Har en hund som ÄLSKAR att bada men hon vill också helst ha något att hämta när hon simmar ut. Hittade inga pinnar igår så jag lurade henne med stenar. När hon inte hittade någon pinne att ta med sig in högg hon i stället tag i en boj som fanns vid sidan om henne, som satt fast i botten. Jag stod i ca 5 min och kämpade för att få henne att släppa, trodde att hon bara maniskt ville ha bojen med sig in. Sedan insåg jag att hon hade fastnat med tänderna i bojen. Ja det var ju bara att så snällt simma ut till henne. Vi roade nog rätt många, men vilket syn hon var (så här i efterhand) där hon frenetiskt simmade utan att komma någon vart)
Kom till jobbet i ett försök att känna att jag skulle orka med denna sista vecka innan semestern, sedan insåg jag att jag har ett riktigt pissmöte nu om 1h så då tappade jag alla motivation.
Blommis *kramar och slår o sparkar då nedrans små indianerna*
Ninnis, är jag rätt ute om jag säger att BIM borde vara nu i dagarna för dig???
Hvidis hoppas deklarationen gick bra.
*kram till alla andra och hoppas ni har det bra*