I vått och torrt och stiltje och orkan
få se nu...-02, då blir det 7 år då... vi träffades -99, så det är 10 år sedan nu.
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 17:01:03 följande:
få se nu...-02, då blir det 7 år då... vi träffades -99, så det är 10 år sedan nu.
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 17:01:03 följande:
Ja den gör uppenbart det! POFF så har man blivit nästan 10 år äldre och sitter och undrar vad som egentligen hände...
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 17:13:29 följande:
Men OOOOJ vad spännande!*hoppar upp och ner och klappar i händerna*
Guuuud vad avis jag är på ert irl-fika!
*nöjer mig med att krama er i cyberspace*
*tar en chokolate-chip cookie och tröstfikar*
Just nu påminns jag starkt om slutet på en graviditet...
...min ena katta går här och ser ut som om hon ska explodera när som helst.
Hon får inte gå ut, för sist grävde hon ner sig och ungarna och jag vill gärna hitta dem-helst övervaka själva födelsen också. Så, jag har en skitmiss(!)nöjd hona här som inte begriper varför jag har blivit så oväntat dum i huvudet att jag plötsligt inte förstår "jagvillgåutjamet".
Man SER ungarna kravla därinne, så hela henne mage buktar och böljar och ser helt utomjordisk ut!
HOPPAS det är dags NU, för då är de kanske inte så himla många..tänk om det är längekvar och är tio stycken!
Ja det är så det ser ut också-typ!
Och man verkligen ser hur OBEKVÄMT hon ligger hur hon än vänder sig, stackars lilla kissen.
Tänk om här är en hel massa kissongar imorgonbitti!
jhJag käkade p-piller i en hel massa år och slutade just för att jag tyckte det var lite väl länge.
Först då insåg jag hur oregelbunden min egen cykel är. Har inga direkta minnen att det tog tid eller så, men däremot är jag ju helt totalt utspridd med när jag har både ÄL och mens.
Min barnmorska sa att detta att det kan dröja att bli gravid för p-pillrens skull är en myt, men jag har å andra sidan dsett andra svar på det på andra ställen...
Åh, sådan där mensvärk har jag också haft. Riktigt överjävligt!
men vet du, sedan jag fick min son har jag bara haft så ont ett par enstaka gånger! Det är som att kroppen har rättat till sig på något vis.
Nalle Puh 40 skrev 2009-05-17 22:00:54 följande:
Jooo det finns jag och jag kan minsann komma och lämna en eller tre hos dig att gosa med så mycket du vill för alltid!
Säg bara till!