Jo hej
Liten tröst Ianovia.. när jag väntade lila vild och inte visste det, då skulle vi äta middag...
*hrm* alltså, nåt gick fel , jag minns inte ens vad, och jag gapade och skrek, gick och satt mig i soffan och surade Stackars mannen (som då var sambo ) gullade och kinkade med mig, tillslut åt vi och så tyckte han att jag skulle ta ett grav-test!
-Är du dum i huvuvdet?? Jag är INTE gravid, det känner jag och VET du vad varje test kostar??? Jag har minsann väntat barn förut och så här känns det inte!!!
-Jamen gumman, jag kan köpa nya, sååå dyra är de inte!
Tillslut testade jag (på kvällen och 3 dagar innan BIM) bara för att bevisa att han hade fel!!!!
Lägger testet på köksbordet och så sitter vi och glor på det som två spån och så blir det ett + !?!
Mannens första kommentar var:-Ska du vara så här arg heeela graviiteten??
Han gifte sig med mig ändå
Min första BM som jag hade sa på en föräldraträff: Killar, när ni funderar på att flytta och be kärringen fara åt helvete, ring mig först! Det är nämligen normalt att känna så och ni är inte de första som det kommer att drabba, vi fixar det
Hon var coool!
BLOMMAN!! Ta det lugnt! Och jag tycker att förslaget om att smita iväg en helg låter super, bara göra ingenting, kanske mata änder i parken och ha myspicnic.
Kramar om dig lite extra!
Andbeyond, vi använde oss av listor som vi bockade av och näst sista dagen var det bara några få saker att göra, sista dagen var vi "lediga", var jätteskönt att hinna slappna av lite! Din dag kommer att bli underbar
Kramar om er alla andra också och lämnar nybakta rabarbermuffins med vaniljglass
Ni vet väl att om man bryter isär kakor så försvinner kalorierna